خبرگزاری کار ایران

امیدوارم علی دایی گذشت کند؛

صادقیان: شرمنده‌ هواداران هستم / نباید درگیر می‌شدم

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۱۲

من چند درصد مقصرم و رضا حقیقی چقدر. به طور کلی این اتفاق نباید رخ می‌داد و من واقعاً شرمنده هواداران هستم که در این روزهای آخر سال با این اتفاق باعثناراحتی و دل نگرانی آنها شدم. امیدوارم که آنها من را ببخشند.

بازیکن جنجالی پرسپولیس در پی اتفاقات بازی پرسپولیس - نفت تهران از هواداران، سرمربی و اعضای کادر فنی، همبازیانش و مسئولان باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان در آستانه تحویل سال نو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتی که در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل نفت رخ داد، بسیار ناراحتم. دیشب تا صبح خوابم نبرد، چراکه این اتفاق در آستانه سال جدید و عید نوروز موجب رنجش و ناراحتی خاطر هواداران میلیونی پرسپولیس و همچنین کادر فنی و همبازیانم شد.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم به این موضوع اشاره کنم که بحثبین من و همبازیم رضا حقیقی چرا و چگونه به وجود آمد. اصلاً نمی‌خواهم بگویم من چند درصد مقصرم و حقیقی چقدر. به طور کلی این اتفاق نباید رخ می‌داد و من واقعاً شرمنده هواداران هستم که در این روزهای آخر سال با این اتفاق باعثناراحتی و دل نگرانی آنها شدم. امیدوارم که آنها من را ببخشند

«از سرمربی بزرگوارم علی دایی و اعضای محترم کادر فنی به خاطر بروز این اتفاق شرمنده‌ام»، ‌ وی با بیان این جمله افزود: امیدوارم علی دایی که همیشه مثل یک برادر بزرگتر با ما رفتار می‌کند از این مسئله گذشت کند. امیدوارم فرصتی فراهم شود که بتوانم در ۳ بازی آینده تیم پرسپولیس را همراهی کنم تا به قهرمانی این تیم کمک کرده و دینم را ادا کنم.

هافبک تهاجمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ‌ تمام آرزوی من در سال جدید قهرمانی پرسپولیس و همراهی تیم ملی در جام جهانی است. امیدوارم در سایه تصمیمات باشگاه و کادر فنی فرصت همراهی پرسپولیس در ۳ بازی آینده و کمک کردن به تیم برای قهرمانی را داشته باشم و با ارائه بهترین بازی‌ها بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

وی همچنین تصریح کرد: همین جا سال نو را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و برای آنها سلامتی، موفقیت و قهرمانی پرسپولیس را در سال نو آرزو می‌کنم. بنده تابع تصمیمات باشگاه پرسپولیس و عی دایی هستم. باز هم ضمن عذرخواهی از هواداران، علی دایی، اعضای کادر سرپرستی و فنی، همبازیانم و مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم شانس کمک کردن به قهرمانی پرسپولیس را در ۳ بازی آتی داشته باشم. به طور کلی نباید این اتفاق رخ می‌داد. تمام هدف من این است که مربیانم و هواداران از عملکردم راضی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز