خبرگزاری کار ایران

خوشحالم سهمی در شادی مردم ایران داشتم؛

کی‌روش: صعود به جام‌جهانی بهترین خاطره سال۹۲ من بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۹۱۲

امیدوارم تمامی ایرانیان نوروز بسیار خوبی داشته باشند و با سلامتی و سرافرازی سال جدید را آغاز کنند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان بهترین خاطره خود را در سال ۹۲ صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برزیل عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی‌روش ضمن بین اینکه تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرد و اتمسفر و فضایی که زمان ورود تیم ملی به ایران شاهد بودند را هرگز فراموش نمی‌کند.

وی افزود: خوشحالی مردم برایم بسیار خاطره‌انگیز بود و خوشحالم سهمی در شادی مردم ایران داشتم. روزی که در تهران موفق به شکست کره جنوبی شدیم که در شرایط بسیار سختی بدست آمد و با روحیه تیمی و یکپارچگی بازیکنان ممکن شد مطمئن شدم که می توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

کی روش که در بر نامه سفر به خیر شبکه سوم سخن می‌گفت از جاذبه‌های توریستی شهر شیراز به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندم به بندرعباس سفر کند چرا که شنیده‌ام این شهر مرکز تجاری بین پرتغال و ایران بوده است.

سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ترافیک‌های شهر تهران نیز شبیه کلان شهرهای بزرگ دنیا بسیار کلافه کننده و آزاد دهنده است، تصریح کرد: در چنین مواقعی فقط باید صبر کنیم و با عجله کردن به کارمان نمی‌رسیم نباید در شرایطی که پشت فرمان در ترافیک ماندهایم تصمیمات شتابزده و خطرناک بگیریم.

وی با بیان این که برادرم قربانی حادثه تلخ تصادف شد، اظهار داشت: حادثه ای بسیار غم انگیزی بود. او فقط ۱۴ سال داشت و به همراه دوستش که او هم ۱۶ ساله بود بر اثر سرعت زیاد در یک مسابقه رانندگی خیابانی جان خود را از دست داد. به نظر من نباید جوانها با سرعت بیش از حد در رانندگی جان خودشان و دیگران را به خطر بیندازد. واقعاً چه فایده ای دارد که شما قهرمان مرده باشید.

وی درباره اینکه آیا تاکنون خودش تصادف کرده است یا نه گفت: بله این مسئله به سال‌ها پیش بر می‌گردد که از پشت به ماشین جلویی زدم ولی در مجموع بسیار با احتیاط رانندگی می کنم که امنیت خودم و دیگران را حفظ کرده باشم.

کی روش در پایان برای تمامی ایرانیان در آستانه سال نو آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم تمامی ایرانیان نوروز بسیار خوبی داشته باشند و با سلامتی و سرافرازی سال جدید را آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز