خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی دلچسب سپاهان زیر باران / تساوی ارزشمند تراکتورسازی در قطر

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۷۳

با هوشیاری بازیکنان این تیم ورق برگشت و شادی بزرگی در فولادشهر رقم خورد تا سپاهان بعد از باخت در هفته نخست به جریان بازی ها برگردد.

دومین روز از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز با یک پیروزی شیرین در اصفهان و تساوی با ارزش تراکتور در قطر برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اصفهان تیم سپاهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم قدرتمند الهلال عربستان رفت و موفق شد این حریف قدرتمند خود را ۳ بر ۲ شکست دهد آن هم در حالیکه از این تیم عقب افتاده بود، ولی با هوشیاری بازیکنان این تیم ورق برگشت و شادی بزرگی در فولادشهر رقم خورد تا سپاهان بعد از باخت در هفته نخست به جریان بازی ها برگردد.

در این بازی که با قضاوت بنجامین ویلیامز از استرالیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حال برگزاری است، اروین بولکو در دقیقه ۱۷ گل نخست سپاهان را به ثمر رساند اما کاستیلو(۲۸) و تیاگو(۳۳) از روی دو ضربه کرنر برای الهلال گل زدند. در ادامه مهدی شربفی در دقیقه ۷۳ و جواهیر سوکای نیز دو گل دیگر برای سپاهان زدند تا پیروزی بزرگی را در اصفهان رقم بزنند. در این دیدار هادی عقیلی یک ضربه پنالتی را به بیرون زد تا نماینده سعودی با شکست تلخ تری بدرقه نشود.

از گروه C تراکتورسازی ایران مقابل لخویای قطر در پایان به تساوی بدون گل رسید. تراکتورسازی که از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی لخویا مهمان این تیم بود در پایان با نتیجه صفر بر صفر این بازی را به پایان برد تا تساوی ارزشمندی را در بازی خارج از خانه کسب کند.

در دقیقه ۱۷ نیمه نخست این بازی و پس از خطای حامد لک روی بازیکن لخویا، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به نفع تیم قطری اعلام کرد که ضربه سباستین سوریا در حالی از کنار دروازه راهی اوت شد که دروازه‌بان تراکتورسازی به خوبی جهت ضربه را تشخیص داده بود.

همچنین در دقیقه ۲۵ این بازی ضربه محمد ابراهیمی به تیر دروازه لخویا برخورد کرد. البته در دقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی بازیکن قطر به تیر دروازه تراکتور اصابت کرد و توپ برگشتی را هم سوریا با بی‌دقتی به بالای دروازه زد. در دقیقه ۳۹ هم حسن‌زاده یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا تراکتورسازی نتواند گل نخست خود را به ثمر برساند. در نیمه دوم تراکتور با اندیشه اداره بازی و کسب یک امتیاز فوتبال احتیاط آمیزی را به نمایش گذاشت تا با یک امتیاز قطر را ترک کند.

دقیقه ۶۸ سوریا در موقعیت تک به تک می توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند اما واکنش حامد لک یکی از بهترین های تراکتور در این مسابقه مانع از گلزنی مهاجم لخویا شد. در ادامه تراکتور با تمرکز در زمین خودی و بستن راه های نفوذ چشم به ضد حملات داشت که در دو موقعیت دروازه بان لخویا مانع از گلزنی دقیقی شد.

در دقایق پایانی محمد نصرتی با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا دقایق پایانی را تراکتور ۱۰ نفره به دفاع مطلق روی بیاورد. تدبیر اولیویرا برای کسب حداقل امتیاز تا پایان مسابقه نتیجه داد و تراکتور با تک امتیاز این دیدار ۴ امتیازی شد و در صدر گروه خود قرار گرفت. تراکتورسازان هفته آینده میهمان العین امارات خواهند بود.

نتایج کامل دیدارهای سه شنبه شب و سایر دیدارهای روز دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

سه شنبه ۲۰ اسفندماه

گروه A
الریان قطر(یک) - استقلال ایران(صفر)
گل: دقیقه کارلو اوچه(۱۴)

الشباب عربستان(یک) - الجزیره امارات ۳

گل ها: احمد عاطف(۵۴) برای الشباب و مبخوت(۷)، قاسم(۱۲) و جوسیلیه(۵۷) برای الجزیره

گروه B
فولاد ایران(یک) - الفتح عربستان(صفر)

گل: بختیار رحمانی(۶۷ پنالتی)

بنیادکار ازبکستان(یک) - الجیش قطر(۲)

گل‌ها: فیشر(۹۰) برای بنیادکار و نیلمار(۳۳ و ۷۰) برای الجیش

گروه E
سرزو اوزاکا ژاپن(یک) - شاندونگ لیوننگ چین(۳)

گل‌ها: کاکیتانی(۸۵) برای اوزاکا و دوس‌سانتوز(۵) و بونی(۲۶ و ۵۶) برای شاندونگ

بوریرام یونایتد تایلند(یک) - پوهانگ استیلرز کره جنوبی(۲)

گل‌ها: آدیساک(۷۰) برای بوریرام و کیم(۲۰ و ۲۴) برای پوهانگ

گروه F
سنترال کوئست استرالیا(۲) - هیروشیما ژاپن(یک)

بیجینگ گوان چین(یک) - اف سی سئول کره جنوبی(یک)

گل‌ها: اوتاکا(۲۰) برای بیجینگ و سونگ(۷۱) برلی سئول

چهارشنبه۲۱ اسفند ماه

گروه C
لخویای قطر(صفر) - تراکتورسازی ایران(صفر)
الاتحاد عربستان(۲) - العین امارات(یک)

گل: آساموا جیان(۳۸) برای العین و مختار فلاتح(۴۵ و ۷۶) برای الاتحاد

گروه D
سپاهان ایران(۳) - الهلال عربستان(۲)

گل ها: بولکو(۱۷)، مهدی شریفی(۷۳) و سوکای(۹۰) برای سپاهان و کاستیلو(۲۸) و تیاگو(۳۳) برای الهلال

الاهلی امارات(یک) - السد قطر(یک)

گل ها: نادر بلحاج(۲۴) برای السد و گرافیته(۶۸) برای الاهلی

گروه G
ملبورن ویکتوری استرالیا(۲) - چونبوک موتورز کره‌جنوبی(۲)
یوکوهاما مارینوس ژاپن(یک) - گوانگژو چین(یک)

گروه H
اولسان هیوندای کره جنوبی(۲) - کاوازاکی فرونتال ژاپن(صفر)
گو ئیژو رنه چین(صفر) - سیدنی واندررز استرالیا(یک)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز