خبرگزاری کار ایران

نگذارند فتح‌الله‌زاده به راحتی بتواند برود؛

روشن: یکی شوالیه شده و یکی ژنرال؛ هر کاری می‌خواهند، می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۳۳

اینها فقط خرج اضافه می‌کنند و فدراسیون هم باید به خاطر حیثبت فوتبال ایران دخالت کند و اجازه ندهد چنین شرایطی ادامه داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال همچنان منتقد شماره یک علی فتح‌الله‌زاده است و تاکید دارد که مدیر عامل آبی‌پوشان تهرانی نباید اینقدر راحت از این مجموعه جدا شود، بلکه باید پاسخگوی مردم باشد و در این باشگاه حسابرسی شود و بعد برود.

گفت‌وگوی حسن روشن را با خبرنگار ایلنا در زیر می‌خوانید:

استقلال در دومین بازی‌اش در آسیا هم باخت. در این رابطه صحبت می‌کنید؟

زمان ثابت می‌کند چقدر روی این تیم کار شده است. سن تیم استقلال بالا است و بازیکن جوان هم ندارند و اگر بخواهند بازیکن جوان بگیرند باید میلیاردی هزینه کنند و وزارت ورزش هم پول ندارد که بدهد، بنابراین فتح‌الله‌زاده باید خانه و ماشینش را بفروشد تا بتواند بدهی‌ها را بدهد. اینها فکر اینجای کار را نمی‌کردند و مدام قرارداد بستند و چک کشیدند و بازیکن جوان هم ندارند که جایگزین کنند.

استقلال با ۲ شکست از ۲ بازی شانس صعود از گروهش در آسیا را دارد؟

وضعیت ما از پارسال که بهتر نیست، وقتی در کره‌جنوبی باختند؛ فتح‌الله‌زاده گفت در تهران ۴ بر یک می‌بریم و صعود می‌کنیم اما وقتی حذف شد گفت که سومی‌و چهارمی‌آسیا هم افتخار کمی‌نیست درحالیکه اگر در آسیا سوم بشوی یا روز اول حذف شوی هیچ فرقی ندارد چراکه قهرمانی در این رقابت‌ها مهم است. اینها فقط خرج اضافه می‌کنند و فدراسیون هم باید به خاطر حیثبت فوتبال ایران دخالت کند و اجازه ندهد چنین شرایطی ادامه داشته باشد.

با شرایطی که استقلال دارد فکر می‌کنید این تیم لیگ برتر را هم از دست داده؟

استقلال امسال وضعیت خوبی نداشته و این مسائل از سال قبل شروع شده که جوان‌ها به تیم‌های مختلف آمدند و نتایج گرفتند مثل فولاد و سپاهان که خیلی خوب با جوان‌ها نتیجه گرفته‌اند تا مدیرعامل‌ها بفهمند که با پول و اسم نمی‌شود نتیجه گرفت. استقلال در لیگ شانسی دارد اما باید بفهمند که نیروی جوانی و جدید مفید است. الان در آکادمی‌ چند بازیکن دارند که بتوانند جای بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای مثل اکبرپور و… را بگیرند؟ وزیر ورزش هم گفته که این وضع تیمداری نیست یعنی این‌طوری نیست که بی حساب و کتاب چک بکشی و شوالیه بشوی.

برخی از بازیکنان هم به دلیل اینکه کمتر از بقیه پول گرفته‌اند معترض شده‌اند این اتفاقات چه تاثیری در تیم دارد؟

اینها پنهان کاری می‌کنند و نتیجه‌اش همین می‌شود، در همه جای دنیا باشگاه ها بولتن دارند و همه چیز را به اطلاع مردم و هواداران می‌رسانند اما اینها هیچ چیزی را منتشر نمی‌کنند. او برای خودش شوالیه است و اون و یکی هم ژنرال است و هر کاری که می‌خواهند، می‌کنند. ما می‌گوییم شما بر اساس سیاست کشور مدیر عامل استقلال شده‌ای اما قرار نیست هر کاری که دلت بخواهد بکنی. وقتی هر کاری می‌خواهی را انجام می‌دهی، همین می‌شود. همه کمیته‌ها را خودت انتخاب می‌کنی و معلوم نیست چه اتفاقاتی در باشگاه می‌افتد. الان باید حسابرسی کنند و فتح‌الله‌زاده باید جوابگو باشد و بعد برود در خانه‌اش بنشیند، نه اینکه بگوید آخر فصل می‌روم و به راحتی برود. من از وزیر ورزش خواهش می‌کنم که لطفاً به داد این تیم برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز