خبرگزاری کار ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا:

اشتباه رحمتی پیروزی را به الریان تقدیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۵۱

مهدی رحمتی با اشتباهی که در درون دروازه مرتکب شد، پیروزی خفیف یک بر صفر را به الریان در بازی برابر قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا تقدیم کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سنگربان استقلال را به عنوان مقصر شکست خارج از خانه آبی‌پوشان مقابل نماینده قطر معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) در گزارشی از بازی‌‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان قاره‌کهن، نگاهی هم به بازی استقلال و الریان قطر انداخته است.

در گزارش AFC‌ از این بازی که با پیروزی نماینده قطر به پایان رسید، ‌آمده است: مهدی رحمتی با اشتباهی که در درون دروازه مرتکب شد، پیروزی خفیف یک بر صفر را به الریان در بازی برابر قهرمان دو دوره لیگ قهرمانان آسیا تقدیم کرد. در این بازی که در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد، کارلو اوچه از اشتباه دقیقه ۱۴ رحمتی برای گشودن دروازه استقلال استفاده کرد تا زمینه ساز پیروزی قهرمان جام امیر قطر شود.

در ادامه این گزارش آمده است: استقلال تلاش داشت اشتباه دروازه‌بانش را برای مهار توپ ارسالی از سوی لوچو لوپس آرژانتینی که اوچه را در موقعیت گلزنی قرار داد، جبران کند اما با وجود حرکات خطرناک توسط سوی امیرحسین صادقی و ابوبکر کبه که در هر یک از دو نیمه توپ را به تیر دروازه الریان کوبیدند، نتوانست از شکست فرار کند تا دومین باخت خود در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.
رحمتی در فاصله ۵ دقیقه تا پایان بازی با یک واکنش خوب برای مهار ضربه چو یونگ هیونگ، تا حدودی اشتباه بزرگش را جبران کرد. او در دقایق پایانی بازی حتی جلو کشید تا بلکه در ضربات کرنر گلی به ثمر برساند اما این کار او هیچ فایده‌ای نداشت و مانع شکست استقلال که سال گذشته تا مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد، نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز