خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

دومین شکست پیاپی استقلال در آسیا / راه دشوار آبی ها برای صعود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۸۱۵

در دقیقه ۱۴ اشتباه محرز سید مهدی رحمتی در کنترل توپ باعثشد تا " کارلو اوچه " مهاجم نیجریه ای الریان به راحتی دروازه خالی استقلال را باز کند.

استقلال دومین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست سپری کرد تا بدون امتیاز از دو مسابقه آسیایی کارش برای صعود از گروه اول دشوار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال استقلال ایران در دومین دیدار خود از گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ به قضاوت داور استرالیایی در ورزشگاه احمد بن علی شهر دوحه به مصاف تیم الریان قطر رفت و در پایان با یک گل مغلوب حریف نه چندان مطرح خود شد.

تیم استقلال با ترکیب اولیه سیدمهدی رحمتی، ‌ حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، علیرضا واحدی‌نیکبخت، جی‌لوید ساموئل، پژمان نوری، ایمان مبعلی، سیاوش اکبرپور، بوبکر کبه و محمد قاضی برابر میزبان خود صف آرایی کرد.

در دقیقه ۱۴ اشتباه محرز سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در کنترل توپ باعثشد تا " کارلو اوچه " مهاجم نیجریه ای الریان به راحتی دروازه خالی استقلال را باز کند. استقلال که انتظار دریافت چنین گلی را نداشت در ادامه برای جبران گل خورده تلاش کرد ولی ناهماهنگی و پاس های اشتباه حملات استقلال را بی اثر گذاشت.

جدی ترین موقعیت استقلال در نیمه اول برای گشودن دروازه الریان در دقیقه ۳۳ رقم خورد که ارسال مبعلی از راست در دو مرحله توسط دروازه بان و تیر افقی مانع از باز شدن دروازه تیم قطری شد. در ادامه استقلال روی ارسال های بلند تلاش کرد تا روی دروازه حریف خطرساز شود که این حربه با توجه به بستن کناره های زمین از سوی مدافع الریان بی نتیجه ماند.

در نیمه اول فریادهای امیر قلعه نویی که از اشتباهات بازیکنانش عصبانی به نظر می رسید از گفتنیهای نیمه اول این مسابقه بود. در نیمه نخست محمد علائدین از تیم الریان قطر تنها بازیکن اخطاری مسابقه بود.

قلعه نویی نیمه دوم را با یک تغییر در ترکیب تیمش آغاز کرد و هاشم بیک زاده در جناح چپ جایگزین پژمان نوری شد که در نیمه اول نمایش قابل قبولی نداشت. سیاوس اکبرپور نیز یک خط عقب تر آمد و در جناح چپ به کار بازیسازی پرداخت. استقلال که خلاء یک بازیکن بازیساز در میانه میدان را کاملا احساس می کرد در نیمه دوم هم کمتر دروازه الریان را تهدید کرد و دوندگی و حفظ توپ حریف اجازه نداد تا استقلال برای زدن گل تساوی میهمان خود را تحت فشار قرار دهد.

دقیقه ۷۲ " کبه " می توانست زننده گل تساوی بخش استقلال باشد اما ضربه او با واکنش دروازه بان الریان در آخرین لحظه به تیر عمومی دروازه برخورد کرد تا برای دومین بار در این دیدار تیر دروازه مانع از باز شدن دروازه میزبان شود.
در ادامه قلعه نویی که تیمش را در آستانه دومین شکست آسیایی می دید با به میدان فرستادن آرش برهانی و احمد جمشیدیان سعی در هجومی تر کردن تیمش داشت اما اشتباهات و حملات پراکنده استقلال دروازه الریان را چندان تهدید نکرد.

دقیقه ۸۶ و برخلاف جریان بازی اشتباه امیرحسین صادقی می رفت تا برای دومین بار دروازه استقلال باز شود که در آخرین لحظه تکل به موقع ساموئل توپ را از مقابل دروازه خالی استقلال به کرنر فرستاد. حملات استقلال که بیشتر به ارسال های بلند و استفاده از ضربات سر حنیف عمران زاده خلاصه شده بود در دقایق پایانی با دفاع پرتعداد و درخشش دروازه بان الریان ناکام ماند تا استقلال دومین دیدار در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست سپری کند و بدون امتیاز از دو مسابقه کارش برای صعود از گروه اول دشوار شود. در نیمه دوم حنیف عمران زاده و هاشم بیک زاده از داور استرالیایی این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

تیم استقلال در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه هفته آینده ۲۷ اسفند در تهران میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات موفق شد ۳ بر یک از سد الشباب عربستان بگذرد تا در صدر جدول این گروه قرار بگیرد و استقلال نیز بدون کسب امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

نتایج سایر دیدارهای امروز به این شرح است:

گروه A
الریان قطر(یک) - استقلال ایران(صفر)
گل: دقیقه کارلو اوچه(۱۴)

الشباب عربستان(یک) - الجزیره امارات ۳

گل ها: احمد عاطف(۵۴) برای الشباب و مبخوت(۷)، قاسم(۱۲) و جوسیلیه(۵۷) برای الجزیره

گروه B
فولاد ایران(یک) - الفتح عربستان(صفر)

گل: بختیار رحمانی(۶۷ پنالتی)

بنیادکار ازبکستان(یک) - الجیش قطر(۲)

گل‌ها: فیشر(۹۰) برای بنیادکار و نیلمار(۳۳ و ۷۰) برای الجیش

گروه E
سرزو اوزاکا ژاپن(یک) - شاندونگ لیوننگ چین(۳)

گل‌ها: کاکیتانی(۸۵) برای اوزاکا و دوس‌سانتوز(۵) و بونی(۲۶ و ۵۶) برای شاندونگ

بوریرام یونایتد تایلند(یک) - پوهانگ استیلرز کره جنوبی(۲)

گل‌ها: آدیساک(۷۰) برای بوریرام و کیم(۲۰ و ۲۴) برای پوهانگ

گروه F
سنترال کوئست استرالیا(۲) - هیروشیما ژاپن(یک)

بیجینگ گوان چین(یک) - اف سی سئول کره جنوبی(یک)

گل‌ها: اوتاکا(۲۰) برای بیجینگ و سونگ(۷۱) برلی سئول

برنامه ادامه رقابت‌های روز نخست از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

چهارشنبه۲۱اسفندماه

گروه C
لخویا قطر - تراکتورسازی ایران، ساعت ۲۰:۴۵
الاتحاد عربستان - العین امارات، ساعت ۲۰

گروه D
سپاهان ایران - الهلال عربستان، ساعت ۱۹
الاهلی امارات - السد قطر، ساعت ۲۰:۴۵

گروه G
ملبورن ویکتوری استرالیا - چونبوک موتورز کره‌جنوبی، ساعت ۱۲
یوکوهاما مارینوس ژاپن - گوانگژو چین، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه یوکوهاما

گروه H
اولسان هیوندای کره جنوبی - کاوازاکی فرونتال ژاپن، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه اولسان
گو ئیژو رنه چین - سیدنی واندررز استرالیا، ساعت ۲۰، ورزشگاه المپیک گوئیانگ

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز