خبرگزاری کار ایران

دانشجو مطرح کرد؛

قوانین جدید کمیته مسابقاتAFC

کد خبر : ۱۵۱۸۴۱

مقرر شد تا در مسابقات مقدماتی نوجوانان و جوانان، بازی‌ها در مرحله گروهی به جای اینکه یک روز در میان برگزار شود، دو روز در میان انجام شود و بازیکنان بتوانند دو روز استراحت داشته باشند.

مسئول کمیته جوانان قوانین جدید کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، رسول دانشجو در این باره گفت: در آخرین جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که ۲۵ ژانویه در کووالالامپور برگزار شد، مقرر شد تا در مسابقات مقدماتی نوجوانان و جوانان، بازی‌ها در مرحله گروهی به جای اینکه یک روز در میان برگزار شود، دو روز در میان انجام شود و بازیکنان بتوانند دو روز استراحت داشته باشند.

وی ادامه داد: در تصمیم دیگر این کمیته که بنا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران گرفته شده بود قرار شد به دلیل اینکه بازیهای مقدماتی و نهایی در نیمه دوم سپتامبر برگزار می شود واین فصل برابر با آغاز سال تحصیلی در ایران ودر برخی کشورهای شرق آسیا برابر با زمان امتحانات است، تاریخ بازیها به نیمه دوم آگوست برود. در هر حال شرایط آب و هوایی هم در این امر دخیل بوده و عدم تداخل رقابتهای شرق و غرب آسیا هم ملاک بوده است.

دانشجو در پایان گفت: معمولا در رقابتهای مقدماتی و نهایی، اول رقابتهای نوجوانان و سپس رقابتهای جوانان برگزار می شود که این امر در قوانین جدید تغییری نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز