خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی؛

ملی‌پوشان ایران مغلوب گینه شدند / گوچی تنها نقطه مثبت تیم‌ کی‌روش!

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۹۷

هنوز تماشاگران حاضر در آزادی در شوک گل نخست بازی بودند که ابراهیم ترائوره بازیکن شالکه در دقیقه ۳۶ موفق شد بر روی شوتی از راه دور بار دیگر دروازه داوری را باز کند تا تعداد گل‌های زده‌ی گینه‌ دو برابر شود.

ملی‌پوشان کشورمان مقابل گینه با دو گل تن به شکست دادند تا شروع چندان امیدوار کننده ای در آغاز بازی های تدارکاتی مرحله آماده سازی جام جهانی ۲۰۱۴ نداشته باشیم، تداوم گلزنی رضا قوچان نژاد با لیاس شماره ۱۶ تیم ملی جزو معدود نکات مثبت تیم کی روش بود.

به گزارش ایلنا، دیدار تدارکاتی تیم‌های ایران و گینه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود قرمز و زردپوشان گینه‌ای به پایان رسید تا شاگردان کی‌روش شکستی خانگی را پذیرا شوند.

اگرچه دو تیم در ابتدای این بازی پایاپای پیش می‌رفتند ولی در دقیقه ۳۴ نیمه نخست گینه‌ای‌ها بر روی اشتباه فاحش دانیل داوری دروازه ایران را باز کردند. کیوین کنستانت لژیونر گینه‌ که در میلان توپ می‌زند زننده این گل بود که در موقعیتی نه چندان جدی با ضربه‌ای با پای چپ توپ را از زیر دستان داوری به تور دروازه ایران چسباند تا تیم میزبان پیش بیفتد و داوری هم شوکه شود.

هنوز تماشاگران حاضر در آزادی در شوک گل نخست بازی بودند که ابراهیم ترائوره بازیکن شالکه در دقیقه ۳۶ موفق شد بر روی شوتی از راه دور بار دیگر دروازه داوری را باز کند تا تعداد گل‌های زده‌ی گینه‌ دو برابر شود.

در نیمه دوم نوبت ایران بود که سهمی از گل‌های رد و بدل شده در بازی ببرد و مثل این چند بازی اخیر تیم ملی باز هم رضا قوچان‌نژاد برای تیم ملی کشورمان موفق به گلزنی شد. کار خوب دژاگه و حرکت بدون توپ جهانبخش باعثشد گوچی با ضربه‌ای دقیق با پای چپ دروازه کینه را فرو بریزد. این گل در دقیقه ۵۵ به ثمر رسید تا نوید نیمه‌ای هیجانی را بدهد ولی در ادامه کار تلاش‌های بازیکنان ملی‌پوش کشورمان راه به جایی نبرد. حتی در دقیقه ۷۱ مهاجم گینه در موقعیتی تک به تک با داوری مواجه شد که البته داوری این بار جبران مافات کرد و با پای چپ توپ را به کرنر فرستاد تا دروازه‌اش برای سومین بار باز نشود.

در ادامه تلاش‌های بازیکنان تیم ملی کشورمان برای جبران نتیجه به جایی نرسید تا بعد از ۸ دقیقه وقت اضافه این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود گینه به پایان برسد و ملی‌پوشان کشورمان شکستی خانگی را در این بازی تدارکاتی متحمل شوند.

به نظر می‌رسد این تیم کی‌روش هنوز لنگ می‌زند چرا که بازیکنان ایران گاهی به راحتی اسیر تاکتیک‌های گینه‌ای‌ها می‌شدند و حتی اسیر ضد حملات حریف افریقایی بودند، چیزی که تیم ما به خوبی از آن بهره نمی‌برد و سرعت انتقال توپ در تیم کی‌روش چندان بالا نیست و حتی در سانترها هم مشکل بزرگی دارد که کی‌روش باید در مسیر آماده‌سازی برای جام‌جهانی آنها را مرتفع کند.

در ترکیب تیم ملی ایران این بازیکنان به میدان رفتند: دنیل داوری(علیرضا حقیقی)، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، قاسم حدادی‌فر(احسان حاج‌صفی)، جواد نکونام، مسعود شجاعی(خسرو حیدری)، اشکان دژاگه(کریم انصاریفرد)، مجتبی جباری(علیرضا جهانبخش)، رضا قوچان‌نژاد

در سایر دیدارهای دوستانه بین المللی که عصر امروز برگزار شد این نتایج رقم خورده:

ژاپن ۴ - نیوزلند ۲

هند ۲ - بنگلادش ۲

بوروندی یک - رواندا یک

کنگو صفر - لیبی صفر

گرجستان ۲ - لیختن اشتاین صفر

ایران یک - گینه ۲

روسیه ۲ - ارمنستان صفر

زامبیا ۲ - اوگاندا یک

لیتوانی یک - قزاقستان یک

همچنین در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیانیز دیدارهای زیر انجام شد:

گروه A

عمان ۳ - سنگاپور یک

اردن ۲ - سوریه یک

گروه B

تایلند ۲ - لبنان ۵

گروه C

عراق ۳ - چین یک

عربستان صفر - اندونزی صفر

گروه D

یمن یک - مالزی ۲

قطر صفر - بحرین صفر

گروه E

ازبکستان یک - امارات یک

ویتنام ۳ - هنگ کنگ یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز