خبرگزاری کار ایران

از وزیر خواستم وضعیت استقلال را مشخص کند؛

مظلومی: استقلال برابر الشباب فرصت سوزی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۵۸۸

از وزیر ورزش خواستم هر چه زودتر وضعیت استقلال هم مشخص شود و اگر قرار است باشگاه استقلال خصوصی شود زودتر به بخش خصوصی واگذار شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از محمود گودزی تشکر می کنم که با حضور در منزل ما جویای احوالم شدند

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظلومی در خصوص عیادت وزیر ورزش از وی گفت: در این ملاقات گودرزی برخورد خیلی صمیمانه و مهربانانه ای داشتند و با حضورشان در منزل ما، بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند. در این ملاقات صحبت های خوبی با وزیر محترم ورزش داشتم و وی هم قول هایی دادند که امیدوارم به تحقق برسد. از وزیر ورزش خواستم هر چه زودتر وضعیت استقلال هم مشخص شود و اگر قرار است باشگاه استقلال خصوصی شود زودتر به بخش خصوصی واگذار شود و اگر قرار هنوز بر دولتی بودن آن است بیشتر مورد کمک مالی و توجه قرار بگیرد.

معاون فنی باشگاه استقلال در ارتباط با بازی استقلال مقابل الشباب گفت: استقلال برابر الشباب فرصت سوزی کرد و باید از امتیاز میزبانی خود بهتر استفاده می کرد. با این حال این پایان کار نیست و هنوز برای استقلال هیچ چیز تمام نشده است و این تیم می تواند در ادامه کار بهتر نتیجه گیری کند.
وی افزود: الشباب تیمی نبود که بتواند برابر استقلال امتیاز بگیرد اما اشتباهات فردی و داور بازی که دو پنالتی مسلم استقلال را نگرفت باعثشکست این تیم در اولین بازی شدند با این حال بنده اعتقاد دارم استقلال می تواند در بازی های بعدی اش امتیازات لازم را کسب کند. کسب ۳ امتیاز بیرون از خانه این شکست را به طور کامل جبران می کند.
مظلوی در پایان گفت: در حال حاضر شرایط روحی بازیکنان استقلال باید به قبل بر گردد تا با وضعیتی بهتر به مصاف حریفان خود بروند و به خاطر همین قلعه نویی باید تیم را از نظر روحی مدیریت کند. استقلال می تواند الریان را در قطر شکست دهد تا با برد در این بازی این تیم به شرایط آرمانی برگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز