خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست سنگین سپاهان مقابل السد قطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۸۰

در دقایق اضافه نیمه دوم نیز تاباتا موفق شد سومین گل را در دقیقه ۹۰ + ۲ وارد دروازه رحمان احمدی کند تا شکست تلخی را به نماینده کشورمان تحمیل کند.

دیدار تیم‌های السد قطر و سپاهان اصفهان با برتری تیم قطری به پایان رسید تا بعد از استقلال دومین نماینده کشورمان نیز هفته نخست را با شکستی تلخ سپری کند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در گروه D تیم فوتبال سپاهان اصفهان نماینده کشورمان در قطر به مصاف السد این کشور رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده قطری‌ها پایان رسید.

در این دیدار خلفان ابراهیم در دقیقه ۱۸ موفق شد دروازه رحمان احمدی را باز کند تا نماینده سفیدپوش قطری‌ها از زردپوشان اصفهانی پیش بیفتد و تا پایان نیمه نخست تلاش‌های بازیکنان سپاهان برای جبران نتیجه کافی نبود تا این تیم ۴۵ دقیقه نخست را با شکست راهی رختکن شود.

در نیمه دوم حریف قطری برای زدن گل‌های بیشتر تلاش می‌کرد و در سوی دیگر نماینده کشورمان نیز برای جبران گل خورده؛ که در این بین سپاهان موفق‌تر عمل کرد و موفق شد گل خورده را جبران کند. زننده این گل مهدی شریفی پدیده‌ی این روزهای نماینده اصفهان بود. شریفی در دقیقه ۷۸ موفق شد با شوتی محکم که بر روی کار گروهی خوب و ارسال از جناح راست السد قطر فراهم شده بود دروازه این تیم را باز کند تا کار را در خانه حریف به تساوی بکشد.

اما این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۸۸ بل‌هادی موفق شد گل دوم السد را نیز وارد دروازه سپاهان کند تا بار دیگر شادی را به اردوی این تیم بیاورد. در دقایق اضافه نیمه دوم نیز تاباتا موفق شد سومین گل را در دقیقه ۹۰ + ۲ وارد دروازه رحمان احمدی کند تا شکست تلخی را به نماینده کشورمان تحمیل کند.

نتایج کامل دیدارهای روز دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

گروه C

تراکتورسازی(یک) - الاتحاد عربستان(صفر)

گل‌کریم انصاری‌فرد(۸۲)

العین‌امارات(یک) - لخویای قطر(یک)

گل‌ها: دیاکی ابراهیم(۱۳) برای العین و ولادمیر ویتز(۴۰) برای لخویا

گروه D

السد قطر(۳) – سپاهان اصفهان(یک)

گل: خلفان ابراهیم(۱۸) و بل‌هادی(۸۸) و تاباتا(۹۰ + ۲) برای السد و مهدی شریفی(۷۸) برای سپاهان

الهلال - الاهلی امارات، ساعت ۲۰:۵۵

گروه G

جونبوک موتورز ۳ - یوکوهاما(صفر)

گوانگژو چین(صفر) - ملبورن ویکتوری(صفر)

گروه H

وسترن سیدنی(یک) - اولسان هورنگ ۳

کاوازاکی(یک) - گوئیژو رن(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز