خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته انضباطی به ایلنا خبر داد:

رای انضباطی مهدی رحمتی بزودی اعلام می‌شود / فیروز کریمی مشکلی برای مربیگری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۷۹۲

تخلف رحمتی در این مسابقه قطعی شده و رأی انضباطی وی هم آماده است و بزودی اعلام خواهد شد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از رفع مشکل فیروز کریمی برای عقد قرارداد با باشگاه ذوب آهن خبر داد و گفت: محرومیت ۸ جلسه‌ای کریمی سپری شده است.

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: فیروز کریمی به واسطه رفتار ناشایست نسبت به یکی از بازیکنان خارجی تیم پیکان ۸ جلسه از همراهی تیم شان محروم شده بودند که گویا طبق گزارشاتی که بدست ما رسیده ۷ جلسه از این محرومیت را در تیم آزادی قزوین سپری کردند و به تازگی هم به درخواست وی یک جلسه محرومیت باقی مانده هم به حالت تعلیق درآمد و به این ترتیب ایشان مشکلی برای انمضای قرارداد با باشگاه جدید ندارند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نباید محرومیت کریمی در همان ردهای که تخلف صورت گرفته سپری شود، گفت: چنین قیدی در قانون وجود نداشته و همان دوره سپری شده برای ایشان کفایت می کند.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رفتار ناشایست سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در پاسخ به شعارهای تماشاگران ملوان بندر انزلی گفت: خوشبختانه حسن‌زاده خودشان ناظر ویژه این مسابقه بودند و تمام موارد را بطور دقیق به کمیته انضباطی گزارش کرده اند. تخلف رحمتی در این مسابقه قطعی شده و رأی انضباطی وی هم آماده است و بزودی اعلام خواهد شد.

عبداللهی درخصوص احتمال محرومیت رحمتی طی ۳ هفته پایانی لیگ برتر گفت: کمیته انضباطی در اعلام رأی خود سوابق بازیکن و خوش‌نامی و سایر موارد را در نظر می‌گیرد و با توجه به اینکه رحمتی پیش از این سابقه انجام چنین رفتارهایی را نداشته، احتمالا رأی انضباطی وی با یک درجه تخفیف به جریمه نقدی کاهش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز