خبرگزاری کار ایران

کهندل خواستار شد:

کمک نمایندگان مجلس به ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۵

مس سال سختی را پشت سرگذاشت و می‌توان گفت سال سختی برای ورزش کرمان در فوتبال، بسکتبال و هندبال بود.

مشاور مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: در شرایط فعلی تیم مس نیاز شدید به همکاری مسئولان و پیگیری نمایندگان مجلس برای ۱۸تیمی شدن لیگ برتر دارد تا بتواند در لیگ بماند.

ایرج کهندل با اشاره به بدشانسی‌های مس در بازی‌های لیگ، اظهار کرد: تیم مس از مجموع بازی‌ها ۱۶بازی خود را مساوی کرده است.

مشاور مدیرعامل باشگاه مس کرمان با بیان اینکه تیم مس در مقابل تیم‌هایی چون تراکتورسازی، سپاهان و نفت به تساوی رسید و بر استقلال غلبه کرد، افزود: مس سال سختی را پشت سرگذاشت و می‌توان گفت سال سختی برای ورزش کرمان در فوتبال، بسکتبال و هندبال بود. در حال حاضر مس کرمان ۳ بازی پیش رو دارد و تنها ۱۰درصد احتمال بقا در لیگ برتر برای این تیم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مس با شرط بردن هر سه بازی خود و باخت ذوب آهن و فجرسپاسی می‌تواند به بقا در لیگ امید داشته باشد، گفت: تنها امید برای ماندن مس در جمع تیم‌های لیگ برتر، افزایش تعداد تیم‌های لیگ به ۱۸تیم است که مس را به عنوان نماینده فوتبال جنوب شرق کشور حفظ و از سقوط تیم‌هایی چون ذوب و فجر سپاسی با آن سابقه‌های درخشان جلوگیری می‌کند.

پیشکسوت فوتبال کرمان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، فدراسیون فوتبال و نمایندگان مجلس با همراهی و پیگیری استاندار کرمان می‌توانند به افزایش تعداد تیم‌های لیگ به ۱۸تیم کمک کنند.

کهندل با تاکید بر اینکه نظر فدراسیون نیز بر افزایش تیم‌ها به ۱۸تیم مثبت است، افزود: مسئولان فدراسیون اعلام کرده‌اند مس با توجه به اینکه باشگاه خوبی با ظرفیت بالای فوتبالی است، باید در لیگ بماند، در نتیجه گزینه ۱۸تیمی شدن در این شرایط بهترین کمک به مس کرمان است.

مشاور مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به بدشانسی‌های مس در لیگ امسال، گفت: تغییرات مربی در این تیم و بدشانسی در بازی‌ها به گونه‌ای که این تیم بازی‌های برده را به تساوی کشاند، نشان می‌دهد مس تنها به سبب بدشانسی‌ها به این شرایط رسیده است.

کهندل تصریح کرد: یکی از دلایل ۱۶تیمی شدن لیگ امسال توسط فدراسیون، تمام شدن بازی‌ها قبل از رقابت‌های جام جهانی و رسیدن تیم ملی به تمریناتش برای این رخداد بزرگ فوتبالی بود.

وی وسعت استان کرمان را سه برابر وسعت کشورهایی چون سوئیس و آلمان دانست و خاطرنشان کرد: این استان پهناور تنها یک تیم در لیگ برتر داشت که اگر سقوط کند، شاید تبعات اجتماعی زیادی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز