خبرگزاری کار ایران

درباره بازی با راه‌‌آهن صورت گرفت؛

واکنش باشگاه تراکتورسازی به حاشیه‌سازی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۶

استقلال صدر جدولی ۴ گل، تراکتور ۳ گل و صبای قم ۳ گل خوردند اما اینکه چرا در این میان برای تراکتور حاشیه ایجاد شد و حرف و حدیث‌های غیر منصفانه و حتی دور از شأن ساخته می‌شود جای تامل دارد.

سایت باشگاه تراکتورسازی درباره مطالبی که بعد از باخت این تیم مقابل راه‌آهن منتشر شده بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در مطلبی که سایت تراکتورسازی روی خروجی خود قرار داده آمده است: «انصاف نصف دین است، برای کسانیکه دین را باور دارند، انصاف دستور قرآن و سفارش انبیاء و اولیاء است، عده ای در کمین تراکتور هستند تا بلافاصله بر آن حاشیه بی افکنند. حال چه منافعی بر حاشیه سازان مترتب است الله یعلم. به دنبال باخت دور از انتظار تراکتورسازی در مقابل راه آهن، متاسفانه حرف هایی دور از انصاف به گوش می‌رسد، کسانی که فوتبال را می‌شناسند با نتایج دور از انتظار نیز آشنایی دارند، هر تیمی ممکن است با گل‌های زیاد پیروز شود و یا ببازد و تراکتورسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست، در این هفته نیز اتفاقات فوتبال رقم خورد، بطوری که استقلال صدر جدولی ۴ گل، تراکتور ۳ گل و صبای قم ۳ گل خوردند اما اینکه چرا در این میان برای تراکتور حاشیه ایجاد شد و حرف و حدیث‌های غیر منصفانه و حتی دور از شأن ساخته می‌شود جای تامل دارد.

در ادامه می‌خوانیم: تراکتور در مقابل مس کرمان در جام حذفی بازی سنگینی انجام داد و موفق به کسب قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیا گردید، در این هفته هرچند که بازیکنان و کادرفنی کما فی السابق برای پیروزی به میدان رفتند اما حریف را دست کم گرفته و خوب ظاهر نشدند و گل های دقایق اولیه بازی را سخت کرد، به نظر می‌رسد که تیم تراکتور بعد از کسب جام قهرمانی اشباع شده بود و لذا حریف را دست کم گرفت و انگیزه کافی را نشان نداد.

در پایان آمده است: راه‌آهن که برای فرار ازسقوط می‌جنگید و با انگیزه بسیار بالایی ظاهر شد و در نتیجه توانست بازی را ببرد، این واقعیت مطلب است که اهالی فوتبال بر آن واقف هستند، متاسفانه افرادی از این واقعیت‌های فوتبال برداشت‌های دلخواه خود را می‌کنند و اتهامات ناروایی را به باشگاه وارد می‌کنند، که هیچ‌کدام واقعیت ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز