خبرگزاری کار ایران

حالا رفاقت پروین دو طرفه شده؟

الله‌وردی: مایلی‌کهن از سونامی بدتر است / حاجی چکاره‌ای به همه بی‌احترامی می‌کنی؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۶

من به خاطر اینکه مایلی‌کهن را قبول ندارم، در هیچ جلسه‌ای پای صحبت‌های او نمی‌نشینم. او با دایی دعوا دارد و برود در دادگاه با دایی دعوا کند.

پیشکوست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کس مثل مایلی کهن به بزرگان فوتبال ما بی احترامی نکرده است.

جواد الله‌وردی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس داشتیم، اتفاقاتی افتاد که جلسه را ترک کردم. آقای مایلی کهن که در این جلسه کنار علی پروین نشسته بود، تا دیروز می‌گفت که اتوبان رفاقت علی پروین یک‌طرفه است و الان که پروین مدیرعامل شده اتوبان او ۲ طرفه شده است. مایلی‌کهن یک روزی به علی دایی می‌گفت آقا قلدره و روزی هم به قلعه نویی گروهبان قندعلی گفت. مایلی‌کهن از سونامی بدتر است و هیچ‌کس مثل او به بزرگان فوتبال ما بی احترامی نکرده است.

وی افزود: فوتبال بی بزرگتر به چه دردی می‌خورد؟ مگر دهداری، امیر آصف و حسن حبیبی به بزرگ‌ترهای خودشان بی احترامی کرده‌اند؟ آقای مایلی‌کهن تو چکاره مملکتی که به همه بی‌احترامی می‌کنی؟ من به خاطر اینکه مایلی‌کهن را قبول ندارم، در هیچ جلسه‌ای پای صحبت‌های او نمی‌نشینم. او با دایی دعوا دارد و برود در دادگاه با دایی دعوا کند. الان پرسپولیس این همه مشکل دارد و نباید یک مشکل دیگر به مشکلات پرسپولیس اضافه کنیم. ما اگر به فکر آشتی باشیم، همدیگر را ترغیب نمی‌کنیم اما مایلی‌کهن در این جلسه دایی را تخریب کرد، پس در این صورت پرسپولیس را دوست ندارد.

الله‌وردی در پایان گفت: مایلی‌کهن با علی دایی دعوا دارد و در جلسه‌ای که برای سهام باشگاه پرسپولیس تشکیل شده می‌گوید دایی باید ۳۰درصد قراردادش را جریمه شود. به ما چه ربطی دارد؟ مگر پیشکسوتان باشگاه با دایی قرارداد بستند که حالا جریمه‌اش کنند؟ باشگاه مدیرعامل دارد و به ما ربطی ندارد. ما رفتیم بگوییم که اگر قرار است سهام باشگاه را به بخش خصوصی بدهند، به پیشکسوتان باشگاه بدهند که همین کار هم ۲ هزار تا مشکل دارد نه اینکه در جلسه مایلی‌کهن به خاطر منافع خودش و به خاطر اینکه تیم را به هم بریزد، هر صحبتی که دلش بخواهد بکند و آرامش تیم را به هم بریزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز