خبرگزاری کار ایران

این تیم تمام آذری‌های ایران است؛

پزشکیان: خوشحالم تراکتورسازی قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۲

امیدوارم با همت و تلاش مضاعف مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، تیم تراکتورسازی بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی آذربایجان در جام حذفی را به دوست داران این تیم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام مسعود پزشکیان آمده است: برای اولین بار در تاریخ فوتبال آذربایجان، تیم تراکتورسازی توانست با برتری یک بر صفر مقابل مس کرمان، به قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور برسد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

پزشکیان ضمن بیان اینکه خوشحالم تیم تراکتورسازی توانست قهرمان جام حذفی شود، گفت: از تمام کسانی که این تیم را – چه در گذشته و چه در حال - برای رسیدن به این موفقیت همراهی کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه تراکتورسازی فقط متعلق به مردم تبریز و آذربایجان نیست، بلکه تراکتورسازی متعلق به تمام آذری‌های ایران است و این تیم در سرتاسر این کشور هوادار دارد، گفت: این پیروزی را به همه هواداران این تیم در سرتاسر کشور عزیزمان ایران، مسئولین، بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همت و تلاش مضاعف مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، تیم تراکتورسازی بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز