خبرگزاری کار ایران

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد؛

تائید پیشنهاد تمدید قرارداد کی‌روش تا سال ۲۰۱۸

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۹

مهدی قدمی، اکبر ایمانی‌پور، حسین اکبری‌یزدی، محمود حبیبی به عنوان اعضای کمیته حقوق و تدوین مقررات تعیین و هوشنگ نصیرزاده به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد.

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت ۱۰ مورد به تصویب اعضا رسید.

به گزارش ایلنا، نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان، مهدی محمدنبی، سید محمد هادی آیت‌الهی، مهدی تاج، غلامرضا بهروان، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاورند و امیرحسین حسینی در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد که در ابتدای نشست دبیر کل فدراسیون فوتبال دستور جلسه را اعلام کرد و پس از بحثو بررسی مصوبات زیر به تصویب رسید.

۱ - کلیات آئین‌نامه کمیته اخلاق به تصویب رسید و مقرر شد کمیته حقوقی و تدوین مقرارت، نسبت به تدوین مقررات اجرایی این کمیته اقدامات آتی را به عمل آورد.

۲ - کلیات سند توسعه فوتبال پیشنهای از کمیته مطالعات راهبردی به تصویب رسید و مقررات اجرایی آن باید از سوی کمیته ذیربط تدوین شود.

۳ - مهدی قدمی، اکبر ایمانی‌پور، حسین اکبری یزدی، محمود حبیبی به عنوان اعضای کمیته حقوق و تدوین مقررات تعیین و هوشنگ نصیرزاده به عنوان رئیس این کمیته منصوب شد.

۴ - تعرفه عضوگیری مطابق با سال ۱۳۹۲ تعیین شد و در سال آتی(۱۳۹۳) نیز این تعرفه تغییر نخواهد کرد.

۵ - اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از سازمان لیگ برتر به دلیل برگزاری منظم و همچنین برگزاری مراسم افتتاحیه در خور شأن فوتبال ایران در لیگ حذفی کشور - رقابت‌های جام آزادسازی خرمشهر، از سازمان لیگ برتر خواستند با توجه به برنامه‌های فدراسیون در مسابقات ملی و بین‌المللی، تقویم ۹۳-۹۴ را در جلسات آتی هیات رئیسه ارائه کند.

۶ - پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تا سال ۲۰۱۸ مورد تائید اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

۷ - درخصوص سرمربی تیم ملی امید نیز مقرر شد کمیته فنی و توسعه تصمیم‌گیری کرده و پیشنهادات خود را به رئیس فدراسیون ارائه کند.

۸ - کلیات پیشنهاد برگزاری فستیوال های استانی وکشوری در رده های سنی زیر ۱۰،۱۱ و ۱۲ سال کشور که از سوی آکادمی ملی فوتبال ارائه شده بود، به تائید رسید و مقرر شد تا آکادمی ملی فوتبال جزئیات و منابع مالی مورد نیاز این طرح را به هیات رئیسه ارائه دهد.

۹ - ضمن تشکر از سازمان لیگ کشور در خصوص فعالیتهای مستمری که در خصوص صدور مجوز حرفه ای باشگاهها انجام داده است؛ مقرر شد هرسه ماه یکبار گزارش روند کار را به دبیر کل فدراسیون فوتبال جهت انعکاس به هیات رئیسه ارسال کنند.

۱۰ - پیشنهادات کمیته بازاریابی نیز در جلسه هیات رئیسه مطرح و مقرر شد تا در خصوص جذب حامی مالی تیم های ملی اقدامات لازم به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز