خبرگزاری کار ایران

فینال جام حذفی باشگاه‌های ایران؛

نخستین تاج‌گذاری تراکتوری‌ها در جام حذفی / تبریزی‌ها آسیایی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۸

تراکتورسازی موفق شد با برتری بر میزبان خود برای نخستین بار قهرمان جام حذفی شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی برای نخستین بار قهرمان جام حذفی فوتبال ایرن شد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز در فینال رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران ایران از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار شد که در این بازی شاگردان تونی اولیویرا موفق شدند با یک گل میزبان کرمانی خود را شکست دهند تا برای نخستین بار جام قهرمانی حذفی را به خانه برند.

در این دیدار که با قضاوت یدالله جهانبازی برگزار شد سعید دقیقی در دقیقه ۵۱ موفق شد با استفاده از غفلت مدافعن مس دروازه این حریف کرمانی را باز کند تا با همین تک گل جام قهرمانی را به تبریز ببرد.

جهانبازی در این بازی پر افت و خیز به مهدی کیانی، سعید دقیقی و کریم انصاری‌فرد از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

در پایان این دیدار سعید دقیقی به دلیل تک گل آسیایی خود برای تبریزی ها عنوان بهترین بازیکن فنی زمین را از آن خود کرد و سالاروند از مس کرمان نیز بازیکن اخلاق این دیدار لقب گرفت.

پس از پایان مسابقه مراسم اهدای جام برگزار شد که علی کفاشیان جام را به تیم قهرمان تقدیم کرد و تراکتوری ها در حالی که پرچم ایران را در دست داشتند در ورزشگاه امام علی کرمان با جام قهرمانی دور افتخار زدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز