خبرگزاری کار ایران

زمین بد کرمان روی کیفیت فینال تاثیر می‌گذارد؛

شجاعی: دوست دارم گل قهرمانی مس‌کرمان را بزنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۱

تراکتورسازی تا الان قهرمانی نداشته و می‌خواهند یک جام به هواداران خودشان تقدیم کنند اما باید ما از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و قهرمان شویم.

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: هر چقدر شرایط ما از اول فصل بد بوده، در آستانه فینال جام‌حذفی شرایط بسیار خوبی داریم.

مصطفی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر هر چقدر ما از اول فصل وضعیت بدی داشتیم، در هفته‌های اخیر وضعیت خیلی خوبی داشتیم و در آستانه جام‌حذفی هم به لحاظ روحی و هم از نظر تیمی و بدنی وضعیت خوبی داریم و الان همه برای بازی در فینال جام حذفی آماده‌اند.

وی افزود: تراکتورسازی حریف ما در فینال جام‌حذفی است و تیم خیلی خوبی دارند. تراکتورسازی بازیکنان خوب، بزرگ و با تجربه‌ای دارد اما در لیگ نتایج دلخواهش را نگرفته است. تراکتورسازی تا الان قهرمانی نداشته و می‌خواهند یک جام به هواداران خودشان تقدیم کنند اما باید ما از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و قهرمان شویم.

مهاجم مس‌کرمان اظهار داشت: متاسفانه زمین کرمان شرایط خوبی ندارد و شاید یکی از دلایل نتایج ضعیف ما در این فصل همین زمین نامطلوب کرمان بوده، الان حدود ۱۲ روز است روی این زمین بازی نکرده‌ایم و یک مقدار شرایط زمین بهتر شده اما درمجموع وضعیت خوبی ندارد که صددر صد روی بازی تاثیر گذار است. نکته مهم اینکه شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است و ماهم در همین شرایط بازی می کنیم.

شجاعی در پایان گفت: الان شرایط تیم ماطوری است که مهم نیست چه کسی گل بزند. من مهاجم هستم و دوست دارم گل بزنم اما باید تلاش کنیم تابا قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم. چون در این فصل مردم کرمان خیلی اذیت شدند و با قهرمانی می توانیم اذیت ها را از ذهن آنها پاک کنیم. من هم تمام تلاشم را می کنم تاگل قهرمانی را برای مس کرمان بزنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز