خبرگزاری کار ایران

برهانی قدر خود و هواداران را بیشتر بداند؛

مظلومی: مشکل بازیسازی حل شود، قهرمانی استقلال را تضمین می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۵۲

این تیم با تغییر سیستم از ۴-۳ - ۳ به ۴-۴ - ۲ توانست بهتر بازی کند تا در روزی که به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرم داشت به یک برد مقتدرانه دست پیدا کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم اگر بتواند مشکل بازیسازی خود را رفع کند و نبض بازی را به دست بگیرد من قهرمانی استقلال را تضمین می کنم.

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظلومی در خصوص بازی استقلال مقابل سایپا گفت: استقلال در این دیدار خوب بازی کرد و در نیمه دوم یک چهره کاملا متفاوت را از خود به نمایش گذاشت. این تیم با تغییر سیستم از ۴-۳ - ۳ به ۴-۴ - ۲ توانست بهتر بازی کند تا در روزی که به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرم داشت به یک برد مقتدرانه دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: حضور یک هافبک بازیساز و خلاق پشت مهاجمان استقلال خیلی می‌تواند به این تیم در امر گلزنی کمک کند. چپ و راست استقلال در اکثر بازی‌ها اصولا خوب کار می‌کند و این تیم اگر بتواند مشکل بازیسازی خود را رفع کند و نبض بازی را به دست بگیرد من قهرمانی استقلال را تضمین می کنم.

مظلومی در ارتباط با صد گل شدن برهانی گفت: آرش کار بزرگی کرده که توانسته به این رکورد دست پیدا کند و من این موفقیت را به او تبریک می‌گویم و امیدوارم برهانی قدر توانایی‌های خود و حمایت هواداران را بیشتر بداند. او در ادامه باید باز هم برای خود اهداف جدیدی را در نظر بگیرد تا با تلاش خود به آن دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال درخصوص اردوی این تیم در کیش گفت: این اردو برای استقلال خیلی موثر باشد تا این تیم با بالا بردن آمادگی روحی و روانی خود با شرایطی بهتر در لیگ بازگردد و با کسب نتایج لازم عنوان قهرمانی را متعلق به خود کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز