خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس را می‌بریم تا از منطقه خطر دور شویم؛

زارع: فجر سپاسی سقوط کند، فوتبال فارس نابود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۲۵

ما می توانیم پرسپولیس را ببریم، چرا نتوانیم؟ گسترش فولاد تبریز توانست پرسپولیس را ببرد و ما هم می‌توانیم. بچه‌های ما هم قسم شده اند که تحت هر شرایطی پرسپولیس را ببریم.

مدافع تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: با پیروزی مقابل پرسپولیس می‌توانیم از منطقه خطر دور شویم.

صمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط نسبتا خوبی داریم و آماده بازی با پرسپولیس هستیم تا این ۳ امتیاز را در شیراز نگه داریم و چند پله در جدول صعود کنیم چون امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است و با این برد می‌توانیم از منطقه خطر دور شویم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: شنیدم پرسپولیسی‌ها ۳ روز تمرین نکردند، اما پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوب و مربی بزرگی دارد و اگر یک هفته هم تمرین نکنند، باز هم همه چیز بستگی به کار خودمان دارد. ما باید در این بازی منسجم باشیم تا این ۳ امتیاز را در شیراز نگه داریم. ما می توانیم پرسپولیس را ببریم، چرا نتوانیم؟ گسترش فولاد تبریز توانست پرسپولیس را ببرد و ما هم می‌توانیم. بچه‌های ما هم قسم شده اند که تحت هر شرایطی پرسپولیس را ببریم. پیروزی مقابل پرسپولیس بچه های ما را از نظر روحی و روانی بالا می برد و به ادامه کار امید وارتر می شویم.

زارع در پایان گفت: شک نکنید فجر سپاسی در لیگ برتر می ماند چون هم بچه ها ی تیم و هم مسولان و مردم می خواهند که این تیم بماند. نداشتن تیم در لیگ برتر برای استان فارس و شهر شیراز خیلی زشت است چون شیراز در لیگ یک هم تیم ندارد و باید فجر سپاسی را باچنگ و دندان در لیگ برتر حفظ کنیم چون اگر فجر سپاسی در لیگ برتر نماند، فوتبال استان فارس نابود شده و به شکل یک خرابه در می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز