خبرگزاری کار ایران

دربی اصفهان دومین دربی ایران است؛

عقیلی: مردم حق دارند به استادیوم‌ها نیایند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۵

نیاز به برد و دوست نداشتن باخت، کیفیت بازی‌ها را یک مقدار پایین آورده چون آدم با آرامش خاطر بازی نمی‌کند، به خصوص اگر بازی‌ها رو در رو با دیگر مدعیان باشد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی ما مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان از سخت‌ترین بازی‌های فصل است.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی ما مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان حتی از بازی با پرسپولیس هم سخت‌تر است چون ما بازی با پرسپولیس را پشت سر گذاشتیم و تمام شد، اما الان با تیمی بازی داریم که نیاز مبرم به امتیاز دارد تا در لیگ بماند. ما برای قهرمانی نیاز به این ۳ امتیاز داریم، به همین دلیل یک بازی بسیار سخت و حساس مقابل ذوب‌آهن داریم

وی در مورد بازگشت محرم نویدکیا به میادین گفت: همین که محرم به میادین برگشت و توانست مقابل پرسپولیس کنار تیم باشد خیلی خوب بود چون محرم هم به لحاظ روحی و هم از نظر فنی به درد تیم می‌خورد و مهره تاثیرگذاری برای سپاهان است.

مدافع سپاهان در مورد حساسیت دربی اصفهان گفت: دربی هر شهری برای خودش حساسیت دارد. دربی اصفهان واقعا حساس است و بعد از بازی استقلال و پرسپولیس که دربی اول ایران است دربی اصفهان دومین دربی بزرگ ایران محسوب می‌شود.

وی در مورد شانس قهرمانی تیمش گفت: در حال حاضر ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که فکر می‌کنم این فاصله قابل جبران است چون تا پایان لیگ هر اتفاقی ممکن است بیافتد. ما به قهرمانی امیدوار هستیم، البته حساسیت بازی‌ها در بالای جدول خیلی زیاد است و نیاز به برد و دوست نداشتن باخت، کیفیت بازی‌ها را یک مقدار پایین آورده چون آدم با آرامش خاطر بازی نمی‌کند، به خصوص اگر بازی‌ها رو در رو با دیگر مدعیان باشد.

مدافع سپاهان در مورد کم گل بودن بازی‌ها در هفته گذشته گفت: امسال همه بازی‌های لیگ کم گل بود و لیگ چندان پرگلی نداشتیم چون تیم‌ها دیدند این طوری نتیجه گرفتن بهتر است و اگر بخواهند خوب بازی کنند نتیجه نمی‌گیرند. همه تیم‌ها هم ابزار خوب بازی کردن را ندارند و به همین دلیل به بازی تدافعی روی می آورند.

عقیلی در پایان ودر مورد فرار تماشاگران از استادیوم ها گفت: امیدوارم در مورد این مسئله یک جایی بحثشود همیشه می گویند در این سی وچها رساله که از انقلاب می گذرد فوتبال را برگزار می کنند تا جوانان این مملکت در مسیر درستی قرار بگیرند و به سمت ورزش بیایند اما من می گویم در این چند ساله برای تماشاچی چه کار کرده ایم تا به استادیوم بیایند بحثفقط کیفیت بازیها نیست در چند سال گذشته ستاره سازی نشد و آن ستاره هایی هم که بودند را هم از بین بردیم با مهدی مهدوی کیا چکار کردیم؟

تصویر من از مهدوی کیا همان بازی اول خداحافظی اش بود که به آن شکل برگزار شد و وا کنش مردم بود که باعثشد یکبازی خداحافظی دیگر مقابل میلان برای او برگزار شود. الان فرهاد مجیدی هم از فوتبال خداحافظی کرده و علی کریمی هم در تیمش بازی نمی کندپس ستاره نداریم و استادیوم های ما هم امکانات ندارد با این شرایط در سرما و گرما اول تماشاگر است که آسیب می بیند هیچکدام از استادیومهای ما استاندارد نیست و فقط استادیوم آزادی است که می توانیم با آن آبرو داری کنیم تماشاچی جایی برای لذت بردن از فوتبال ندارد و کیفیت زمینها و بازی تدافعی برای امتیاز گرفتن هم باعثشده فوتبال زیبایی نداشته باشیم پس مردم حق دارند به استادیوم نیایند مسولان ما راحت صورت مسئله را پاک می کنند در صورتی که باید مشکلات ریشه یابی شود الان فقط استادیوم آزادی چمن خوبی دارد وحتی اصفهان که دو تیم لیگ برتری دارد یک استادیوم فولاد شهر را داریم که زمینش بدترین زمین ایران است با این شرایط نباید انتظار زیادی از تماشاگران فوتبال داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز