خبرگزاری کار ایران

پای اعتبار ما هم وسط است؛

آشوبی: بازداشت بابک زنجانی مشکلات راه‌آهن را تشدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۰

ما نشان دادیم می‌توانیم اتفاقات خوبی به وجود بیاوریم. با توجه به انگیزه و انرژی که بین بچه‌ها می‌بینیم، امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اوضاع ما مثل هفته‌های قبل است و تفاوت خاصی نکرده است.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با داماش‌گیلان شرایط ما مثل هفته‌های قبل است و فرق خاصی نکرده و همچنان تلاش می‌کنیم تا راه‌آهن را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در مورد شرایط داماش گیلان گفت: داماش هم شرایطی مشابه به شرایط ما دارد. آنها هم مثل ما هستند و فرق خاصی ندارند و هر دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند و مشکلات مالی دارند. آنها حداقل هوادار دارند و از حمایت مردم رشت، استاندار، فرماندار و شورای شهر برخوردار هستند، اما متأسفانه ما این فاکتورها را هم نداریم و فقط روی غیرت و تعصب بچه‌ها و کادر فنی جلو می‌رویم اما این دلیل نمی‌شود که تمام تلاش‌مان را برای موفقیت نکنیم.

هافبک راه‌آهن اظهار داشت: مشکلات مالی خیلی ما را اذیت کرده است. این مشکلات از ابتدای فصل بود و با توجه به بازداشت بابک زنجانی مشکلات ما تشدید شد، اما این مسائل دلیل نمی‌شود که تمام تلاش‌مان را برای حفظ تیم در لیگ برتر نکنیم.

آشوبی در پایان گفت: به بقای راه‌آهن در لیگ برتر خیلی زیاد امیدواریم. به هر حال ما نشان دادیم می‌توانیم اتفاقات خوبی به وجود بیاوریم. با توجه به انگیزه و انرژی که بین بچه‌ها می‌بینیم، امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. در این ماجرا پای اعتبار خود ما هم وسط است و اعتبار یک انگیزه خیلی بزرگ برای تک تک بچه‌ها است تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز