خبرگزاری کار ایران

فقط به قهرمانی پرسپولیس فکر می‌کنم؛

صادقیان: با مشکلات می‌جنگم و با گل و پاس گل بر می‌گردم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۸

اگر سرمربی صلاح دید و در بازی با فجر سپاسی بودم، می‌خواهم با گل و یا پاس گل و شاید هر دو برگردم.

هافبک تکنیکی پرسپولیس گفت: با خودم کنار آمده‌ام. بعد از شکست سپاهان، من هم روحیه تازه‌ای گرفته‌ام. حالا می‌خواهم سهم خودم را برای قهرمانی تیم ادا کنم و با گل و پاس گل برگردم.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان که طی روزهای گذشته تحت پاره‌ای مسائل از شرایط دلگیر بود، حالا صحبت‌های متفاوتی را مطرح می‌کند. او در اینباره در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: آن فکرها را به کلی از سرم بیرون کردم. نشستم و فکر کردم که باید با خودم و این شرایط کنار بیایم و دلگیر بودن کمکی به من نخواهد کرد. حالا تصمیم خودم را گرفته‌ام، می‌خواهم به جنگ مشکلات بروم و حتما موفق خواهم شد.

وی افزود: بعد از بازی با سپاهان، حالم خیلی بهتر شد. مطمئن هستم که از پس کارها بر می‌آیم. پنج بازی مانده و ما حتما می‌توانیم قهرمان بشویم. حالا فقط به قهرمانی پرسپولیس فکر می‌کنم. هر کس هر چه می‌خواهد بگوید. برای همه احترام قائل هستم ولی روی هدف خودم متمرکز خواهم بود.

پیام ادامه داد: تلاش خودم را بیشتر کرده‌ام و همانطور که ناصر محمد خانی گفت، می‌خواهم با تمرین و موفقیت در زمین فوتبال، جواب انتقادها را بدهم. باز همان صادقیان با انگیزه و قبراق اول فصل می‌شوم. با کاری که بچه‌ها جلوی سپاهان کردند، حالا سرنوشت دست خودمان است. مهم نیست دیگران چه می‌کنند، چون اگر ما این پنج بازی را ببریم، حتما قهرمان می‌شویم و من هم باید سهم خودم را ادا کنم.

هافبک گل‌ساز پرسپولیس در پایان گفت: اگر سرمربی صلاح دید و در بازی با فجر سپاسی بودم، می‌خواهم با گل و یا پاس گل و شاید هر دو برگردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز