خبرگزاری کار ایران

بازی با سپاهان کلید قهرمانی پرسپولیس؛

جمشیدی: اکثر آمدن و رفتن‌ها به باشگاه پرسپولیس سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۵۸

پروین باید از پیشکسوتان مثل دادکان و عابدینی استفاده کند. بالاخره ما می‌توانیم یک پرسپولیس پرقدرت را ببینیم یا آروزیش به دلمان می‌ماند؟

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر آمدن و رفتن‌ها به باشگاه پرسپولیس سیاسی است.

پژمان جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تغییرات مدیریتی پرسپولیس در این مقطع خیلی جایز نبود و اکثر آمدن و رفتن‌ها به باشگاه پرسپولیس سیاسی است و کسانی که به این شکل وارد باشگاه می‌شوند باجدایی‌شان نباید گله کنند. رویانیان در این مدت کارهای زیادی برای پرسپولیس کرد و به نوبه خود به او خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: در حال حاضر علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس است. هیچ کسی مثل پروین پرسپولیس را نمی‌شناسد، اما بحثمدیریت فرق می‌کند و باید پروین از مشاوران خوب استفاده کند. جایگاه پروین در پرسپولیس خیلی بالاتر از مدیر عاملی این باشگاه است. من به عنوان یک شاگرد به علی آقا توصیه می‌کنم از مشاوران خوب استفاده کند چون مدیریت یک کار علمی و تخصصی است و باید از افراد متخصص استفاده شود. پروین باید از پیشکسوتان مثل دادکان و عابدینی استفاده کند. بالاخره ما می‌توانیم یک پرسپولیس پرقدرت را ببینیم یا آروزیش به دلمان می‌ماند؟

جمشیدی در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: هنوز ۶ بازی و ۱۸ امتیاز باقی مانده و روی کاغذ پرسپولیس قطعا شانس دارد بازی با سپاهان خیلی مهم است و بازیکنان پرسپولیس اگر می‌خواهند قهرمان شوند هر چقدر توان دارند در زمین بگذارند اگر سپاهان را ببرند شانس قهرمانی‌شان زیاد می‌شود و اگر نبرند واقعا کارشان سخت می‌شود بازی با سپاهان برای پرسپولیس کلید قهرمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز