خبرگزاری کار ایران

آندو باید بماند چون استقلال به او نیاز دارد؛

پورحیدری: قراردادها درست بسته شود، بازیکن به راحتی نمی‌تواند برود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۱

همه این مشکلات به خاطر نبودن پول است و اگر پول باشد چنین بندی در قرارداد بازیکن نمی‌گذارند که وسط فصل بتواند به راحتی برود.

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم قرارداد آندو با استقلال به چه صورت است که به این راحتی می‌تواند از تیم جدا شود.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد قرارداد آندو و استقلال نمی‌توانم چیزی بگویم. نمی‌دانم فتح‌الله‌زاده در قرارداد آندو و پژمان منتظری چه بندی قرار داده که می‌توانند به راحتی جدا شوند؟ نمی‌دانم قراردادها به چه صورت است، اما آندو بازیکن بزرگی است و تیم به او نیاز دارد. دیروز هم در جلسه‌ای که آندو با قلعه‌نویی داشت، امیر به او گفته بود تیم به شما نیاز دارد و باید بمانی و به استقلال کمک کنی. فتح‌الله‌زاده هم گفته بود اجازه نمی‌دهد آندو برود. به هر صورت او برای جدایی از استقلال نیاز به رضایت‌نامه دارد.

وی افزود: شینده‌ام سرژیک برادر آندو مصاحبه کرده و گفته در قرارداد آندو و استقلال بندی وجود دارد که می‌تواند به راحتی از تیم جدا شود. من این مسائل را نمی دانم چون فتح‌الله‌زاده قراردادها را می‌بندد و من در جریان قرار داد بچه‌ها نیستم. حالا اگر چنین بندی هم در قرارداد آندو هست؛ چرا الان رفته و زودتر نرفت؟ چرا یکی - دو روز مانده به پایان نقل و انتقالات نیم فصل به تیم‌های خارجی رفته؟ به هر حال باید تلاش شود آندو نرود چون به او نیاز داریم. بازی‌های آسیایی استقلال به زودی آغاز می‌شود و انشاالله این اتفاق نیفتد و آندو در استقلال بماند.

مدیر فنی تیم استقلال اظهار داشت: می‌گویند یک سناریویی برای زمین‌زدن استقلال وجود دارد. من هم این مسائل را می‌شنوم. شنیده‌ام یک بحث‌هایی هست که بازیکنان نمانند و بروند. اگر قراردادها درست بسته شود، بازیکن به این راحتی نمی‌رود. البته همه این مشکلات به خاطر نبودن پول است و اگر پول باشد چنین بندی در قرارداد بازیکن نمی‌گذارند که وسط فصل بتواند به راحتی برود.

وی در مورد بازی استقلال و مس‌کرمان گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی سختی خواهد بود، اولادی و تیموریان که محروم هستند، حیدری و جمشیدیان هم به دلیل مصدومیت نمی‌رسند و وضعیت نظری هم هنوز معلوم نیست. قلعه‌نویی با یک تیم ناقص به کرمان می‌رود. زمین کرمان هم زمین خوبی نیست و بازی بسیار سختی داریم. البته بچه‌ها خیلی انگیزه دارند که صدر جدول را حفظ کنند و امیدواریم به خواسته خود برسیم.

پورحیدری در پایان گفت: مس‌کرمان شرایط خاصی دارد و آنها فقط به ۳ امتیاز بازی فکر می‌کنند و یک امتیاز هم کمکی به آنها نمی‌کند. مس کرمان تغییراتی در کادر فنی‌اش داشته و انگیزه هم دارند و بازی بسیار سخت و سنگینی خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز