خبرگزاری کار ایران

دوست ندارم تیم ملی را از دست بدهم؛

کریمی: بازی با پرسپولیس کلید قهرمانی سپاهان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۶

اگر این بازی را ببریم، شانس ما برای قهرمانی خیلی زیاد می‌شود. ان‌شاء الله یک بازی خیلی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: چند برد پشت سر هم آوردیم و در حال حاضر شرایط ما خوب است.

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خدا را شکر در چند بازی اخیر بردهای پشت سر هم کسب کردیم و شرایط ما در آستانه بازی با پرسپولیس خوب است. بازی با پرسپولیس برای ما کلید قهرمانی است و اگر این بازی را ببریم، شانس ما برای قهرمانی خیلی زیاد می‌شود. امیدوارم یک بازی خیلی خوب مقابل پرسپولیس انجام دهیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس در حال حاضر گفت: متأسفانه یکسری مشکلات برای پرسپولیس ایجاد شد و بدشانسی هم آوردند اما با تمام این حرف‌ها پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازیکنان جوان و خوبی دارد و باید مقابل آنها خیلی محکم و باهوش بازی کنیم تا موفق شویم چون پرسپولیس هنوز هم می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد و مطمئنا با تمام توان مقابل ما بازی خواهد کرد.

وی افزود: در این بازی مطمئنا هواداران پرسپولیس به استادیوم می‌آیند اما نتیجه بازی به شرایط دو تیم در آن روز برمی‌گردد. امیدوارم تماشاگران پرسپولیس و سپاهان به استادیوم بیایند و تیم محبوب‌ خود را تشویق کنند و یک بازی خوب ببینند و شرایط هم طوری باشد که بازی به نفع سپاهان تمام شود چون ۳ امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم و با ارزش است.

کریمی در پایان گفت: اول فصل یکسری مشکلات با پرسپولیس داشتیم اما دیگر به آن مسائل فکر نمی‌کنم و آن اتفاقات هیچ تأثیری روی کار من در این بازی ندارد. به هر حال اتفاقی بود که افتاد و این مساله دیگر تمام شده، تقابل با پرسپولیس هیچ حساسیتی برای من ندارد و بازی با استقلال برای من حساس‌تر بود و الآن بدون هیچ مشکلی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم. البته حضورم در زمین بستگی به نظر کادر فنی دارد چون بازی قبل نبودم و دوست دارم برای سپاهان بازی کنم و مثمرثمر باشم. دوست ندارم با نیمکت‌نشینی در سپاهان تیم ملی را از دست بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز