خبرگزاری کار ایران

استقلال از پرسپولیس تیم‌تر است؛

عبدالهی: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های عربی به تیم‌های ما ضربه می‌زند نه فوتبال ما

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۴

حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های عربی فقط به باشگاه‌های کشور ضرر ‌می‌زند. این موضوع هم مسبوق به سابقه است. باشگاه‌های ایرانی پول کافی ندارند به بازیکنان بدهند آنها هم به کشورهای عربی می‌روند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های عربی به ضرر فوتبال مان نیست.

نصراله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور بازیکنان ایرانی در لیگ کشورهای عربی به ویژه لیگ قطر بیان داشت: با توجه به اینکه در لیگ‌های کشورهای عربی امکانات خوبی وجود دارد و مربیان درجه یک دنیا هم در آنجا مربیگری می‌کنند حضور بازیکنان ایرانی در این کشورها نمی‌تواند برای کشور ما ضرر داشته باشد. کی‌روش هم دوست دارد بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی بازی کنند تا تمرینات‌شان بیشتر شود.

وی ادامه داد: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ‌های عربی فقط به باشگاه‌های کشور ضرر ‌می‌زند. این موضوع هم مسبوق به سابقه است. باشگاه‌های ایرانی پول کافی ندارند به بازیکنان بدهند آنها هم به کشورهای عربی می‌روند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال شرایط بدی ندارد و اگر مصدومان این تیم برگردند اوضاع بهتری هم پیدا خواهند کرد. می‌توان گفت استقلال تیم تر از تیم‌های دیگر لیگ‌های برتر است، حداقل از پرسپولیس تیم تر است.

عبدالهی درخصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر بیان داشت: این فشردگی به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی است، شاید هم این موضوع ضررهایی داشته باشد اما تیم ملی در اولویت قرار دارد چراکه بعد از ۸ سال به جام جهانی رفته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز