خبرگزاری کار ایران

باخت مقابل استقلال‌خوزستان به نفع ما شد؛

فروزان: کاری می‌کنم پرسپولیسی‌ها آرزو به دل تبریز را ترک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۸۴

چون هر ۲ تیم احتیاج به ۳ امتیاز دارند و گسترش تیم خوب و بزرگی است و مطمئن باشید بچه‌های ما با توان وا نگیزه بسیار بالایی که دارند. روز سختی رابرای پرسپولیس رقم خواهند زد.

دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در آستانه بازی پرسپولیس شرایط ایده‌آلی داریم.

محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وضعیت ما در حال حاضر خوب است و با تمرینات خوبی که داشتیم، برای بازی با پرسپولیس در شرایط ایده‌آلی هستیم. باخت مقابل استقلال خوزستان خیلی به نفع ما شد تا بفهمیم همه بازی‌ها را بایدجدی بگیریم و تا لحظه آخر باید بجنگیم.

وی در مورد پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌آید که ۳ امتیاز را بگیرد تا به صدر جدول نزدیک شود. ما بازی سختی داریم اما این بازی برای پرسپولیس سخت‌تر است چون هر ۲ تیم احتیاج به ۳ امتیاز دارند و گسترش تیم خوب و بزرگی است و مطمئن باشید بچه‌های ما با توان وا نگیزه بسیار بالایی که دارند. روز سختی رابرای پرسپولیس رقم خواهند زد.

فروزان همچنین متذکر شد: این بازی در ورزشگاه ما برگزار نمی‌شود و باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز بازی کنیم. ای کاش در زمین خودمان بازی می‌کردیم چون هم چمن بهتری داشت و هم ورزشگاه پر می‌شد، اما الان برای ما فرقی نمی‌کند و باید بازی را ببریم.

وی در پایان تاکید کرد: در مورد دوئل خودم با بازیکنان پرسپولیس هم باید بگویم که من موفق خواهم شد و کاری می‌کنم که پرسپولیسی‌ها در آرزوی گلزنی در این بازی بمانند و آرزو به دل تبریز را ترک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز