خبرگزاری کار ایران

استراتژی ما در جام‌حذفی متفاوت از لیگ است؛

ماجدی: تحت هر شرایطی باید ذوب‌آهن را ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۹۷

با حداکثر توان مقابل ذوب‌آهن شرکت خواهیم کرد تا از این خوان عبور کنیم و در بازی بعد مقابل مس‌کرمان در تهران بازی کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در جام‌حذفی با یک استراتژی متفاوت نسبت به لیگ بازی خواهیم کرد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بعد از نتیجه خوبی که در دربی گرفتیم و به اهداف‌مان در این بازی بزرگ رسیدیم، در یک پروسه دیگر در جام‌حذفی حاضر می‌شویم و مطمئناً با یک استراتژی متفاوت نسبت به لیگ در جام حذفی بازی خواهیم کرد چون جام حذفی تک بازی است و جای جبران ندارد و با حداکثر توان مقابل ذوب‌آهن شرکت خواهیم کرد تا از این خوان عبور کنیم و در بازی بعد مقابل مس‌کرمان در تهران بازی کنیم.

وی درمورد شرایط ذوب‌آهن در حال حاضر گفت: به نظرم ذوب‌آهن تیم خوبی است و بعد از تعویض سرمربی‌اش خوب نتیجه گرفته چون مجتبی تقوی از مربیان خوب و با دانش فوتبال ماست. ما باید درک کنیم که هر تیمی جلوی استقلال با انگیزه‌ای مضاعف بازی می‌کند. ذوب‌آهن تیمی نیست که بتوان به راحتی آن را شکست داد و امیدوارم در پایان بازی پیروز زمین استقلال باشد.

ماجدی در پایان گفت: ما باید در خانه ذوب‌آهن بازی کنیم. به هر حال جام‌حذفی است و خانه حریف و خانه خودمان ندارد. وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود، تحت هر شرایطی باید ببرد. ما هم مقابل ذوب‌آهن باید پیروز شویم و نباید به این موضوع فکر کنیم که در زمین حریف بازی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز