خبرگزاری کار ایران

در جام حذفی فعال خواهیم بود؛

ایرانمنش: بازیکنان مس مصمم هستند در لیگ برتر بمانند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۰۶

قهرمانی ما در جام حذفی بستگی به وضعیت بازی‌ها دارد. تیم مادر جام‌حذفی روند خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: بچه‌های مس قول داده‌اند و مصمم هستند در بازی‌های آینده نتیجه بگیرند

اکبر ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر مس کرمان در قعر جدول است، اما همه تلاش می‌کنیم بچه‌ها و مربیان هم نهایت تلاش خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر می‌کنند. با توجه به بازی‌هایی که این اواخر انجام داده‌اند امیدواریم بازی‌های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان همچنین متذکر شد: بچه‌های تیم قول داده‌اند و مصمم هستند در بازی‌های آینده نتیجه بگیرند که این مساله هم برای شخصیت خودشان و هم باشگاه خوب است. امیدوارم تلاش بچه‌ها به بار بنشیند و در نیم فصل دوم نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کنند که جا دارد از آنها تشکر کنیم چون می‌دانیم هر چه در توان دارند برای موفقیت تیم می‌گذارند.

وی افزود: با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان به جمع ۴ تیم نهایی جام‌حذفی رسیدیم. ما در جام‌حذفی همین روند را ادامه می‌دهیم اما برنامه اصلی ما در لیگ برتر است، هر چند در جام حذفی فعال خواهیم بود اما حساسیت لیگ برتر برای ما بیشتر است. قهرمانی ما در جام حذفی بستگی به وضعیت بازی‌ها دارد. تیم ما در جام‌حذفی روند خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

ایرانمنش در پایان در پاسخ به این سئوال که چقدر به بقای تیم‌ مس در لیگ برتر امیدوارید، گفت: از اول هم آمدیم که تیم در لیگ برتر بماند و صد در صد به بقای تیم امیدواریم. این روزها فشار زیادی روی ما است و باید این فشارها را تحمل کنیم. تیم‌های دیگر که در جدول کنار ما هستند هم تحت فشار هستند، اما باید این شرایط را تحمل کنیم تا به هدف خود برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز