خبرگزاری کار ایران

شانس اول قهرمانی لیگ برتر هستیم؛

غلام‌نژاد: نباید در باد صدرنشینی بخوابیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۳

با وجود اینکه به نتیجه تساوی دست یافتیم اما توانستیم همچنان با اختلاف ۴ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم و همچنان شانس اول کسب قهرمانی لیگ برتر باشیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود اینکه اولین دربی خودم را تجربه می‌کردم، اما توانستم با اعتماد به نفس کامل انتظارات مربیان را برآورده کنم.

مجید غلام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به نتیجه تساوی این تیم مقابل پرسپولیس در شهر آورد ۷۸ بیان داشت: بازی پر تماشاگری بود اما شاید از لحاظ فنی در حدی نبود که بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. هر دو تیم جنگنده و سخت‌کوش ظاهر شدند و همین مسئله باعثشد بیشتر بازی فیزیکی و درگیرانه‌ای را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار فقط به فکر ۳ امتیاز بازی بودیم و در تمرینات روزهای گذشته تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، اما با وجود اینکه به نتیجه تساوی دست یافتیم اما توانستیم همچنان با اختلاف ۴ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم و همچنان شانس اول کسب قهرمانی لیگ برتر باشیم. البته تا پایان مسابقات لیگ برتر هنوز زمان بسیاری مانده و نباید از هم اکنون در باد این صدرنشینی بخوابیم.

هافبک تیم استقلال تاکید کرد: مسابقه برابر پرسپولیس به پایان رسید و ما از هم اکنون باید به فکر بازی‌های پیش رو باشیم چراکه امتیازات بازی‌های آینده از اهمیت بالایی برخوردار است و هواداران از ما انتظار حفظ دفاع از قهرمانی سال گذشته‌مان را دارند. ما هم با وجود اینکه چند مهره کلیدی خود را از دست دادیم اما باید با انگیزه به کار خود ادامه دهیم و ناامید نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز