خبرگزاری کار ایران

صدور حکم دادگاه برای ۲ کلاهبردار ۵/۵ میلیاردی؛

رویانیان: مطالبات سرخ‌پوشان بزودی پرداخت می‌شود / قلبم سوخت، افسوس می‌خورم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۰۳

بازیکنان ما امسال سختی‌های زیادی را فراموش کردند و امروز نیز از روی ناراحتی و فشاری که احساس می‌کردند تصمیم گرفتند، اما ایمان دارم روز جمعه با تمام وجود بازی خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تامین منابع مالی و پرداخت حق و حقوق بازیکنان در روز پنجشنبه و صادر شدن حکم بازداشت و زندان دو کلاهبرداری ۵.۵ میلیارد تومانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان درباره عدم برگزاری تمرین امروز سرخپوشان گفت: گلایه‌هایی دارم و حرف‌های زیادی که بماند بعد از دربی. می‌خواهم بگویم هواداران اتفاقات امروز را فراموش کنند و به خاطر تیم پرسپولیس و بازی روز جمعه پشت تیم و بازیکنان را خالی نکنند و هر چه اتفاق افتاده را فراموش کنند. بازیکنان ما امسال سختی‌های زیادی را فراموش کردند و امروز نیز از روی ناراحتی و فشاری که احساس می‌کردند تصمیم گرفتند، اما ایمان دارم روز جمعه با تمام وجود بازی خواهند کرد. هواداران تا آخرین ثانیه‌ها از تیم حمایت کنند و احترام تیم داوری و تیم مقابل حفظ نمایند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: ما تمام تلاش خود را کردیم تا پایان وقت اداری امروز بتوانیم حق و حقوق اعضای تیم را پرداخت کنیم اما مشکلاتی بوجود آمد و نتوانستیم اینکار را انجام دهیم، اما از منابع دیگری توانستیم حق و خقوق تیم را تهیه کنیم و با ۳ ساعت تاخیر پول رسید. به خاطر برخی مسایل افسوس می‌خورم و فقط می‌توام بگویم قلبم سوخت. انشااله مطالبات اعضای تیم ما فردا تا دو برابر تیم دیگر پرداخت خواهد شد. گلایه‌ها و ناراحتی من بماند بعد از دربی.

رویانیان همچنین از صدور حکم دادگاه درباره فردی که اقدام به کلاهبرداری کرده بود خبر داد و گفت: از چند ماه پیش ۵/۵ میلیارد تومان از ما کلاهبرداری شد و امروز توسط یکی از شعبه‌های دادگاه عمومی جزایی حکم دادگاه صادر و دو سال حبس تعلیقی و دو سال ممنوعیت از داشتن چک برای یکی از این کلاهبرداران صادر و حکم بازداشت یکی از آنها نیز دریافت شد. این دو نفر(ح و ن صادقی) با این اقدام خود مشکلات عدیده‌ای برای ما بوجود آوردند و امیدوارم که بتوانیم حق و حقوق خود را از آنها بازپس گرفته و بسیاری از مشکلات را حل کنیم. اگر این کار آنها نبود ما هیچ مشکلی نداشتیم. بنده حرف‌های زیادی برای گفتن دارم و بعد از دربی آنها را با هواداران در میان خواهم گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز