خبرگزاری کار ایران

مراقب باشیم هیجان دربی فروکش نکند؛

راد: دیگر به ۶ گل قانع نیستم / امسال باید ۷ تا به استقلال بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۱۹

فکر می‌کنم در ۲-۳ سال اخیر این هیجان دارد کم می‌شود و اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد. امیدوارم در این دربی یک روز خوب فوتبالی را شاهد باشیم و دربی دلچسب باشد.

بازیگر توانمند و پیشکسوت سینمای ایران گفت: باید مراقب باشیم که هیجان دربی فروکش نکند.

سعید راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در فوتبال ما در سال ۲ بار دربی برگزار می‌شود و این هیجان وجود دارد و همه فوتبال‌دوستان از آن لذت می‌برند و باید مراقب باشیم این هیجان فروکش نکند چون ما به شادی و هیجان احتیاج داریم.

این بازیگر مطرح متذکر شد: من همراه با برخی از دوستانم که استقلالی هستند برای دیدن دربی به استادیوم می‌رویم و کری هم داریم اما فکر می‌کنم در ۲-۳ سال اخیر این هیجان دارد کم می‌شود و اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد. امیدوارم در این دربی یک روز خوب فوتبالی را شاهد باشیم و دربی دلچسب باشد. من به عنوان یک پرسپولیسی دیگر به ۶ تا قانع نیستم و امسال باید ۷ تا به استقلال بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که امکان برد پرگل در دربی وجود دارد یا نه، گفت: چنین امکانی وجود دارد و در لیگ امسال می بینیم که در بعضی از بازی‌ها تیم‌ها خوب گل می‌زنند. جوان‌های خوبی به فوتبال ما آمده‌اند و تفکرات خوبی دارند. من دوست دارم دربی یک بازی پر گل باشد چون هیجان می‌آورند اینکه صفر - صفر تمام شود تیم‌هایی که محبوب هستند، باید هیجان را به مردم منتقل کنند.

راد در پایان گفت: دوست دارم دربی پرهیجان و پرگل باشد. اگر یک بازی بد ببینم و تیمم ببازد، بدون شک ناراحت می‌شوم اما اگر خوب بازی کنند، ناراحت نمی‌شوم. پرسپولیس نسبت به پارسال بهتر شده و این تیم را برای پیروزی در دربی شادتر و پرهیجان‌تر می‌بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز