خبرگزاری کار ایران

بدون قلعه‌نویی استقلال صدرنشین نمی‌شد؛

ابراهیمی: دربی ۷۸ زیبا نخواهد بود / من پرسپولیسی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۱

با وجود اینکه بازیکنان استقلال از مدیریت باشگاه طلب دارند در تیم پرسپولیس مشکلات مالی کم سر و صداتر است و شاید مخفیانه پول بازیکنان را می‌دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بنا به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس فکر می‌کنم دربی زیبایی را شاهد نباشیم.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به اوضاع فوتبال ایران در آستانه مسابقات دربی و پرسپولیس گفت: متاسفانه در لیگ دسته اول برخی از تیم‌ها به مرز ورشکستگی مالی رسیده‌اند، اما نمی‌توانند رسماً آن را اعلام کنند و همین موضوع به لیگ برتر هم لطمه زده وشما می‌بینید در چند سال اخیر پدیده چندانی در لیگ نداریم و فوتبالیست‌های کشورمان با حضور در کشورهای عربی پول‌های میلیاردی به جیب می‌زنند.

وی ادامه داد: کشورهای عربی با دادن پول‌های میلیاردی به بازیکنان در حق فوتبال ما نامردی کردند شاید کسی باور نمی‌کرد مجتبی جباری که یکی از متعصب‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شد این روزها به تیم‌های قطری بپیوندد. یا حتی پژمان منتظری و جواد نکونام آنها با گرفتن ۶ - ۷ میلیارد بازی در تیم عربی را به بازی در تیم‌های داخلی ترجیح دادند و اگر مدیریت قوی قلعه‌نویی نبود تیم استقلال الان به صدر جدول تکیه نمی‌زد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به مشکلات استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی متذکر شد: با وجود اینکه بازیکنان استقلال از مدیریت باشگاه طلب دارند در تیم پرسپولیس مشکلات مالی کم سر و صداتر است و شاید مخفیانه پول بازیکنان را می‌دهند. از لحاظ فنی نیز پرسپولیس بازیکنان جوان و گمنام مانند کفشگری و صادقیان داد که درصدد هستند تا توانایی‌های خود را بروز دهند. دفاع پرسپولیس خوب کار می‌کند اما هافیک‌های این تیم دائماً رو به جلو حرکت می‌کنند ولی در گلزنی موفق نیستند و خیلی را حت هم به بازیکنان حریف اجازه می‌دهند به دروازه‌شان نزدیک شوند.

وی افزود: در حالیکه استقلالی‌ها در وهله نخست کار دفاعی را خیلی خوب انجام می‌دهند و سعی می‌کنند با استفاده از تک موقعیت‌ها به گل رسیده و از گل خود محافظت کنند. به همین دلیل احساس می‌کنم این دربی زیبا نخواهد بود. پرسپولیس تلاش خواهد کرد صدر جدول را پس بگیرد و در سوی مقابل استقلال سعی می‌کند صدر جدول را حفظ کند. امیدوارم من اشتباه کنم و دربی زیبا شود.

ابراهیمی تاکید کرد: من پرسپولیسی نیستم. ۴ سال در تیم تاج‌سابق بازی کردم و ۵ سال هم به عنوان مربی در خدمت پرسپولیس بودم و تا سال ۸۲ که مربی پرسپولیس بودم در ۱۲ دربی حاضر بودم که ۶ پیروزی، ۵ تساوی و تنها یک شکست را داشتم و به اذعان مردم دربی‌ها هیچ‌گاه به مانند زمان من زیبا نمی‌شود. حتی در زمان دنیزلی هم پرسپولیس به اندازه دوران ما زیبا بازی نمی‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز