خبرگزاری کار ایران

با قراردادی ۲ ساله؛

سیدورف سکاندار نیمکت میلان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۶

من دوست دارم با چالش‌های تازه‌ای دست و پنجه نرم کنم و از این کار لذت می‌برم و میلان چالشی تازه و جالب برای من خواهد بود. تصمیم سختی بود اما مطمئن هستم تصمیم درستی گرفتم.

ستاره سابق و هلندی میلان هدایت این تیم را در ادامه فصل سری A بر عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، کلارنس سیدورف که سابقه ۱۰ سال حضور در میلان را در کارنامه دارد جانشین ماسیمیلیانو آلگری بر روی نیمکت این تیم شد تا دوران مربیگری را در باشگاهی بزرگ آغاز کند آن هم در حالیکه خود هنوز در باشگاه بوتافوگو توپ می‌زند.

قرارداد سیدورف با میلانی‌ها دو ساله خواهد بود و وی تا سال ۲۰۱۶ هدایت این باشگاه مطرح شهر میلان را بر عهده خواهد داشت. میلان در حال حاضر در رده یازدهم جدول سری A جای دارد.

سیدورف در این باره گفت: من دوست دارم با چالش‌های تازه‌ای دست و پنجه نرم کنم و از این کار لذت می‌برم و میلان چالشی تازه و جالب برای من خواهد بود.تصمیم سختی بود اما مطمئن هستم تصمیم درستی گرفتم.

وی متذکر شد: من در گذشته با ۷ بازیکن میلان همبازی بوده‌ام و این کمک می‌کند بتوانم عملکرد خوبی با تیم داشته باشم. همچنین قراردادم با میلان ۲ ساله است. از فرصتی که باشگاه در اختیارم قرارداده خوشحالم و انگیزه زیادی برای بر جای گذاشتن بهترین عملکرد دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز