خبرگزاری کار ایران

کاری کنیم آیندگان به خوبی از ما یاد کنند؛

عزیزی‌خادم: فدراسیون فوتبال هیچ چالشی با شخص یا گروهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۶

در حال حاضر همه ما و کسانی که فوتبال ایران را دوست دارند موظف و مکلف هستند که فدراسیون و تیم ملی را حمایت کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران با اشاره به حقوق واقعی فوتبال تاکید کرد که باید با تعامل به دنبال گرفتن حقوق باشیم.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی‌خادم در مراسم رونمایی از ۶۰۹۰، تنها سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران، گفت: حقوق فوتبال به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، تیم های ملی و همه باشگاه‌ها تعلق دارد و در آستانه جام جهانی ۲۰۱۴ باید برای گرفتن حق واقعی فوتبال تلاش کنیم.

وی ادامه داد: باید با تعامل جمعی و همبستگی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که برآمده از مجمع انتخابی است، حقوق فوتبال را بگیریم که شامل حق پخش تلویزیونی هم می‌شود. در آمدی که از این راه کسب خواهد شد باید به شکوفایی فوتبال در همه مناطق کشور به خصوص مناطق محروم کمک کند. باید کاری کنیم تا آیندگان به خوبی از ما و عمکردمان یاد کنند. فدراسیون فوتبال هیچ چالشی با شخص یا گروهی ندارد و امیدواریم دولت محترم پیش از جام جهانی با یک بسته حمایتی ویژه به فدراسیون فوتبال در راه آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی برای جام جهانی کمک کند و در جلسه ای که با حضور وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان داشتیم، آنها اعلام کردند به عنوان متصدی ورزش کشور از فدراسیون فوتبال و تیم ملی حمایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر همه ما و کسانی که فوتبال ایران را دوست دارند موظف و مکلف هستند که فدراسیون و تیم ملی را حمایت کنند.

در پایان جلسه علی کفاشیان، مهدی تاج، شهاب الدین عزیزی خادم و محمدرضا ساکت از مدیران عامل سابق باشگاه‌های تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی، مس کرمان و سپاهان اصفهان تجلیل کردند که در این بین زینی زاده، ابراهیمی و درود گر در جلسه حاضر بودند و شهبازی و رحیمی نماdندگان شان را به جلسه فرستاده بودند. پس از پایان جلسه سهیل مهدی کارگاه استفاده از سامانه رسمی مخابراتی فوتبال ایران را برای مدیران آی تی و انفورماتیک باشگاه‌ها برگزار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز