خبرگزاری کار ایران

هنرمندان و دربی پایتخت؛

حقیقت‌دوست: پرسپولیس قطعا برنده دربی ۷۸ خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۴

مطمئن هستم پرسپولیس برنده دربی خواهد بود. همیشه با پدرم کری داریم چون متاسفانه بابا استقلالی است.

بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران گفت: در مورد دربی بحثی ندارم، چون مطمئن هستم پرسپولیس برنده دربی خواهد بود.

شهرام حقیقت‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد دربی صحبت خاصی ندارم و بحثی نمی‌کنم چون مطمئن هستم پرسپولیس برنده دربی خواهد بود. همیشه با پدرم کری داریم چون متاسفانه بابا استقلالی است. در مورد دربی هم باید بگویم ما پرسپولیسی‌ها کم حرف می‌زنیم و به اندازه عمل می‌کنیم و بحثخاصی در مورد این بازی نداریم چون همه چیز در زمین مشخص می‌شود.

وی افزود: در مجموع شرایط فوتبال ما طبیعی نیست و همه تیم‌ها با مشکلات زیاد و چالش‌های جدی مواجه هستند، اما این مسائل در دربی تاثیری ندارد چون دربی یک بازی خاص و ویژه است و مثل همیشه هیجان، جذابیت و گرمی خاص خودش را دارد و این مسائل از جذابیت‌های دربی کم نمی‌کند.

حقیقت‌دوست در پایان گفت: استقلال شرایط خوبی دارد. به هر حال بازیکنان خیلی خوبی در این تیم هستند و ما منکر آن نمی‌شویم اما در این بازی قطعا پرسپولیس برنده است. کری من برای استقلالی‌ها حرف همیشگی‌ام است که ما پرسپولیسی‌ها کم حرف می زنیم و به اندازه عمل می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز