خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صادر شد؛

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره قلیان‌کشی در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۰۶

جلسه‌ای با حضور مدیران عامل باشگاه‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش آنها در اردوی تیم ملی در جزیره کیش حضور داشتند در هفته آینده برگزار شود.

فدراسیون فوتبال در خصوص قلیان کشیدن برخی بازیکنان تیم ملی زیر ۲۲ سال در جزیره کیش اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد

به گزارش ایلنا، بر اساس این اطلاعیه و براساس دستور رئیس فدراسیون مقرر شد تا:


۱ - جلسه‌ای با حضور مدیران عامل باشگاه‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش آنها در اردوی تیم ملی در جزیره کیش حضور داشتند در هفته آینده برگزار شود تا ضمن رسیدگی به موضوع، تصمیمات مقتضی در این مورد اتخاذ شود تا در این خصوص که بیشتر نگاه اصلاحی به موضوع خواهد شد، در آینده چه در باشگاه‌ها و چه در تیم‌های ملی شاهد این‌گونه رقتارهای خارج از عرف نباشیم.


۲ - تعدادی از کادر فنی تیم ملی هم که می‌بایست در این زمینه مدیریت می‌کردند تا این بازیکنان مرتکب اشتباه نشوند هم در سفر تیم ملی زیر سال به عمان همراه این تیم نخواهند بود.

رفتار افرادی که در آستانه حضور تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در عمان با ارتباط های خاص باعثشدند این موضوع در رسانه ملی مطرح شود نیز به عنوان رفتار غیر حرفه‌ای و خارج از عرف تلقی می‌شود و از طریق قانونی در این خصوص از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاه های مربوطه برای حفظ شان و جایگاه حقوقی فوتبال از مبادی قانونی پیگیری به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز