خبرگزاری کار ایران

استقلال‌خوزستان یا پرسپولیس برای ما فرقی ندارد؛

ماجدی: جلسه کمیته‌انضباطی برهانی به زودی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۰۱

بازیکنان استقلال در حال حاضر ذهن خود را درگیر دربی نمی‌کنند و بلکه بازی به بازی پیش می‌روند. الان همه فکر و تمرکز آنها کسب پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان است و سپس به بازی‌های بعدی فکر می‌کنند.

سرپرست استقلال اعلام کرد که جلسه کمیته‌انضباطی برهانی به زودی برگزار شده و تصمیم‌گیری لازم برای وضعیت این بازیکن اتخاذ می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در خصوص وضعیت آرش برهانی اعلام کرد: نامه‌ای را در این خصوص به مدیریت باشگاه نوشته‌ایم تا جلسه کمیته‌انضباطی برهانی به زودی برگزار شده و تصمیم‌گیری لازم برای وضعیت این بازیکن اتخاذ شود. برهانی جزو بازیکنان با اخلاق و بی‌حاشیه فوتبال ما است و امیدوارم مشکل وی به زودی حل شود.

سرپرست استقلال در ارتباط با وضعیت نکونام اظهار داشت: صحبت‌هایی که در برنامه ۹۰ شنیدیم و اینکه یک بازیکن را بخواهند برابر مدیرعامل و باشگاه استقلال قرار بدهند اصلا کار قشنگی نبود که در این برنامه صورت گرفت و خودم به شخصه از این اتفاق خیلی ناراحت شدم.

ماجدی در ارتباط با شرایط استقلال گفت: خوشبختانه تعداد مصدومان ما پایین آمده تا با شرایطی بهتر به مصاف حریفان خود برویم و قطعا همه هدف و برنامه استقلال در هر بازی کسب ۳ امتیاز است تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

وی بازی با استقلال خوزستان را اینگونه پیش‌بینی کرد: برای ما فرقی نمی‌کند به مصاف چه تیمی برویم، استقلال‌خوزستان یا پرسپولیس برای ما تفاوت زیادی ندارند و اصل هدفی است که در هر بازی دنبال می‌کنیم. در این دیدار که بازی آسانی هم نمی‌تواند باشد همه سعی و برنامه ما کسب پیروزی است تا بتوانیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

ماجدی تاکید کرد: بازیکنان استقلال در حال حاضر ذهن خود را درگیر دربی نمی‌کنند و بلکه بازی به بازی پیش می‌روند. الان همه فکر و تمرکز آنها کسب پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان است و سپس به بازی‌های بعدی فکر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز