خبرگزاری کار ایران

معضل قلیان‌کشی را درون خانوادگی حل می‌کنیم؛

افاضلی: نباید وارد حریم خصوصی افراد شد / قلیان کشیدن جرم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۳

کشیدن قلیان از سوی بازیکنان به عدم رعایت مسائل اخلاقی بر می‌گردد. ما این موضوع را درون خانوادگی حل می‌کنیم و در انظار در مورد آن صحبتی نخواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال گفت: بحثکشیدن قلیان بازیکنان زیر ۲۲ سال درون خانوادگی است و خود ما به آن رسیدگی می‌کنیم.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا قلیان کشیدن جرم نیست اگر جرم بود مراجع قضائی اجازه نمی‌دادند کسی قلیان بکشد، اما کشیدن قلیان از سوی بازیکنان به عدم رعایت مسائل اخلاقی بر می‌گردد. ما این موضوع را درون خانوادگی حل می‌کنیم و در انظار در مورد آن صحبتی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: هدف ما از فوتبال این است که به انسان‌ها کمک کنیم و هدف نابود کردن کسی را نداریم، الان هم باید شرایطی را فراهم کنیم تا بازیکنانی که قلیان کشیده‌اند دیگر این کار را تکرار نکنند. شاید تصمیمات سختگیرانه بگیریم امانباید شرایطی را فراهم کنیم که آن بازیکنان نابود شوند. ما اقدامات لازم را در کنار مسئولان فدراسیون انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم زیر ۲۲ سال با اشاره به اتفاقاتی که در برنامه ۹۰ رخ داد، تاکید کرد: من فکر می‌کنم برنامه ۹۰ باید به فوتبال کشورمان کمک کند و تا الان هم کمک‌های بسیاری کرده، اما باید چهره‌ای از فوتبال نشان داد که کسانی که این رشته را پیگیری می‌کنند فکر نکنند جامعه فوتبالیست همگی دارای نقایصی هستند. نباید به حریم خصوصی افراد وارد شد، شاید در حریم خصوصی پزشکان، مهندسان و سایر اصناف هم وارد شوید آنها اشتباهاتی داشته باشند. اشکال همه جا وجود دارد اما وارد شدن به حریم خصوصی افراد نمی‌تواند کمکی در پیشبرد فوتبال بکند.

وی افزود: در برنامه ۹۰ دوشنبه شب گذشته نزدیک به ۲ دقیقه به مسائل فنی هر بازی می‌پرداختند و بیش از ۲ دقیقه به اشکالات داوری پرداخته شد، اما برای حواشی مربوط به فوتبال بیش از ۴۰ دقیقه زمان اختصاص یافت، این خوب نیست. مردم فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها بی‌اخلاق و منش هستند. در حالیکه در هر صنفی ممکن است با درصدهای مختلف تخلفاتی صورت بگیرد، اما بولد کردن آن دردی را دوا نمی‌کند. باید سعی کنیم به بیشتر به مسائل خوب بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز