خبرگزاری کار ایران

جام جهانی‌کوچک - سن پترزبورگ؛

شکست تیم ملی جوانان مقابل اسلواکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۶

در نیمه دوم هم حملات ایران با اینکه گسترده بود کارساز نشد و اسلواکی به دفاع مطلق روی آورده بود و با کشتن زمان می‌خواست که سرعت هافبک‌ها و مهاجمان ایران را بگیرند.

تیم ملی جوانان ایران بعداز ظهر امروز در دیدار آخر مرحله گروهی اش در مقابل تیم جوانان اسلواکی دو بر یک شکست خورد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی جوانان ایران بعدازظهر امروز و از ساعت ۱۳:۴۵ در مقابل تیم ملی جوانان اسلواکی قرار گرفت و دو بر یک شکست خورد و در گروهش دوم شد. تیم ملی جوانان ایران که با یک تساوی هم می‌توانست به جمع ۴ تیم نهایی جام جهانی کوچک صعود کند، یک بازی هجومی و مستقیم را در دستور کار قرار داد و موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشت که با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد.

اسلواکی در دقیقه ۳ به گل رسید اما ۵ دقیقه بعد ایران توسط یحیی نجاریان به گل تساوی رسید. پس از گل تساوی ایران بازی هجومی را در دستور کار قرار داد تا به گل دوم برسد اما روی یک ضدحمله در دقیقه ۲۳ در محوطه جریمه مدافع تیم ملی جوانان خطا انجام داد و تیم اسلواکی به پنالتی رسید تا بازیکنی که گل اول تیم اسلواکی را به ثمر رسانده بود، گل دوم را هم به ثمر برساند و نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود حریف به پایان برسد. در نیمه دوم هم حملات ایران با اینکه گسترده بود کارساز نشد و اسلواکی به دفاع مطلق روی آورده بود و با کشتن زمان می‌خواست که سرعت هافبک‌ها و مهاجمان ایران را بگیرند.

در نیمه دوم هم مهاجمان تیم ملی فرصت های مسلم زیادی را از دست دادند تا ایران در نهایت بازی را دو بر یک واگذار کند و در عین شایستگی نتواند به جمع ۴ تیم پایانی رقابتهای جام جهانی کوچک سن پترزبورگ صعود کند.

در گروه اول اسلواکی با ۹ امتیاز از سه بازی با سه برد، بدون باخت بدون مساوی ۷ گل زده، ۳ گل خورده و با تفاضل ۴ + به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و حریف تیم ملی جوانان روسیه شد. ایران با ۶ امتیاز از سه بازی دو برد، یک باخت، بدون مساوی، نه گل زده و دو گل خورده و با تفاضل گل ۷ + در گروهش دوم شد در مرحله بعدی برای رسیدن به مقام ۵ تا هشتم بازی می کند وباید منتظر بماند تا تیم دوم گروه دوم مشخص شود.

در این گروه فنلاند با سه بازی، یک برد، دو باخت، هفت گل زده و نه گل خورده و با سه امتیاز سوم و بلاروس با سه بازی بدون برد، سه باخت، بدون تساوی، یک گل زده و نه گل خورده و بدون امتیاز چهارم شد.

در گروه دوم روسیه با ۶ امتیاز و پیش از بازی امروزش مقابل استونی صعودش را به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده است و دیدارهای امروز روسیه - استونی و اسلوونی - مولدوانی تکلیف تیم های دوم تا چهارم گروه را مشخص خواهد کرد تا ایران حریفش در بازی بعدی بشناسد.

بازیهای فردا هم تکلیف تیم های مرحله نیمه نهایی و مراحل بعدی که شامل رقابت تیم ها برای رده های پنجم تا شانزدهم خواهد بود را مشخص خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز