خبرگزاری کار ایران

ماندن در تبریز با چه قیمتی؟!

روزهای خاکستری در انتظار آقا معلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۲۰

جلالی با چنین شرایطی نمی تواند در تبریز دوام بیاورد و با تراکتورسازی موفقیت برسد چرا که جلالی به لحاظ اخلاقی آدم ساکت و بسیار محجوبی است و کاریزمای مربیانی همچون قلعه نویی و دایی را برای برخورد با حواشی ندارد

مجید جلالی روزهای پراضطرابی را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد با این شرایط، آینده چندان خوبی در تراکتورسازی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استعفای مجید جلالی از تراکتورسازی تبریز باعثشد تا این باشگاه روزهای پرتلاطمی را پشت سر بگذارد. هیأت مدیره باشگاه ابتدا با استعفای آقا معلم موافقت کرد تا نام تونی اولیویرا و باگشت او به تبریز مطرح شود. هواداران تراکتورسازی این مربی پرتغالی را به شدت دوست دارند و تونی از محبوبیت خاصی در تبریز برخوردار است و حتی این مربی سیبیلو پرتغالی هم به شرط دریافت مطالبات گذشته اش حاضر به بازگشت به تراکتورسازی شد اما به یک باره همه چیز عوض شد و جلالی پس از جلسه با هیات مدیره باشگاه در سمت خود ابقا شد و به کارش در این مجموعه بزرگ ادامه خواهد داد.

واقعیت این است که جو تبریز بر علیه مجید جلالی است و آقا معلم از محبوبیت خاصی بین هواداران تراکتورسازی برخوردار نیست به همین دلیل در اولین تمرین این تیم پس از ابقای جلالی شاهد اعتراض عده ای از هواداران علیه سرمربی تیم بودیم. جلالی سعی کرد با حرف های خود هواداران تراکتورسازی را قانع کرده و آنها را به آرامش دعوت کرد اما آنها هنوز چشم انتظار سرمربی محبوب خود یعنی تونی اولیویرا هستند و همچنان نام او را فریاد می زنند.

جلالی با چنین شرایطی نمی تواند در تبریز دوام بیاورد و با تراکتورسازی موفقیت برسد چرا که جلالی به لحاظ اخلاقی آدم ساکت و بسیار محجوبی است و کاریزمای مربیانی همچون قلعه نویی و دایی را برای برخورد با حواشی ندارد و سعی می کند با گفتگو و تعامل با چنین مشکلاتی روبرو شود در حالی که برخورد با حاشیه ادبیات و رفتار خاص خودش را دارد که آقا معلم از آنها بی بهره است.

به هرحال جلالی دوباره هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته و با این تیم بزرگ و پرطرفدار کار می کند اما آنچه که مسلم است و با توجه به روحیات خاص آقا معلم و جو متشنج تبریز، بعید است که جلالی بتواند روزگار خوشی در تبریز و تراکتور سازی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز