خبرگزاری کار ایران

جای خیلی‌ها خالی بود که نیامده بودند؛

رأفت: پرسپولیس از نظر فرهنگی و ورزشی همیشه حرف اول را زده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۴

خیلی از بچه‌های دهه ۶۰ و ۷۰ باشگاه نیامده بودند که از بزرگان باشگاه هم بودند. به هر حال جشن خوبی بود و از خودشان بپرسید چرا نیامدند اما ای کاش می‌آمدند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جشن باشگاه پرسپولیس بد نبود اما جای خیلی‌ها خالی بود که نیامده بودند.

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: جشن پنجاهمین سالگرد تأسیس باشگاه پرسپولیس برگزار شد که مراسم بدی نبود اما جای خیلی‌ها خالی بود که نیامده بودند. خیلی از بچه‌های دهه ۶۰ و ۷۰ باشگاه نیامده بودند که از بزرگان باشگاه هم بودند. به هر حال جشن خوبی بود و از خودشان بپرسید چرا نیامدند اما ای کاش می‌آمدند چون در این مراسم از پیشکسوتان و مربیان پرسپولیس تقدیر شد و سالن پر بود و هوادارانی که پرسپولیس را دوست داشتند، آمده بودند.

وی افزود: انگار عده‌ای از دوستان حاضر در این مراسم ناراحت بودند اما مراسم بی‌برنامه نبود و مراسم با برنامه داشت پیش می‌رفت. مهم نفس کار بود که جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس بود و خیلی‌ها آمده بودند و یک روز تاریخی بود و بزرگان زیادی در این مراسم بودند که نشان می‌داد پرسپولیس از نظر فرهنگی، اخلاقی و ورزشی همیشه حرف اول را زده است.

رأفت در پایان گفت: نکته قابل توجه بحثاخلاقی بود که بزرگان پرسپولیس در این مراسم هم به آن تأکید داشتند. نسل جدید هم با آنها آشنا می‌شود و متوجه می‌شوند پرسپولیس چه بازیکنان با ارزشی داشته و امروز یک برند معتبر و بزرگ شده؛ خودم افتخار می‌کنم ۵ سال عضو کوچکی از این باشگاه بزرگ بودم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز