خبرگزاری کار ایران

یکی از اقوامم فوت کرده بود؛

آشتیانی: مجبور شدم جشن پرسپولیس را ترک کنم / قهر نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۴

برگزاری چنین مراسم‌هایی ارزشمند است و شما می‌بینید باشگاه‌هایی مثل پاس و دارایی که از قدمت زیادی برخوردار هستند چنین مراسم‌هایی را برگزار نمی‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل فوت یکی از اقوامم جلسه شب گذشته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را زود ترک کردم و قهری در کار نبود.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اینکه گفته می‌شود با حالت قهر مراسم ۵۰ سالگرد تأسیس باشگاه پرسپولیس را ترک کرده، بیان داشت: در همان آغاز جلسه به من اطلاع دادند یکی از اقوامم فوت کرده و من مجبور شدم جلسه را ترک کنم اما بحثقهر کردن من مطرح نبود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ۵۰ سالگرد تأسیس باشگاه پرسپولیس وضعفهایی که در این مراسم وجود داشت، گفت: همین که این مراسم برگزار شد و یارهای قدیمی در کنار هم قرار گرفتند خودش ارزشمند بود منتها در برخی از مسائل اشتباهاتی وجود داشت، خود من از تأسیس باشگاه پرسپولیس در کنار این تیم بودم و می‌دانم در مباحثی از تاریخچه این باشگاه که عنوان شد اشکالاتی وجود داشت که ان‌شاءالله برای سال‌های آینده آنها را برطرف کنند البته تأکید می‌کنیم برگزاری چنین مراسم‌هایی ارزشمند است و شما می‌بینید باشگاه‌هایی مثل پاس و دارایی که از قدمت زیادی برخوردار هستند چنین مراسم‌هایی را برگزار نمی‌کنند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در مسابقات لیگ برتر بیان داشت: من فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود. خوشبختانه ضعف خط میانی این تیم با جذب بازیکنان نظیر مسلمان، کفشگری و صادقیان برطرف شده اما دفاع‌های کناری پرسپولیس باید در حملات بمانند تیم‌های اروپایی شرکت کنند تا پرسپولیس بتواند در جریان مسابقات به گل‌های بیشتری دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز