خبرگزاری کار ایران

اردوها طبق برنامه برگزار می‌شود؛

شجاعی: بانوان فوتبالیست لیگ‌های خارج از کشور را زیر نظر خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۸۲

برنامه‌های خود را به گونه‌ای طراحی خواهیم کرد و بازیکنان مختلفی را که در لیگ‌های خارج از کشور بازی می‌کنند، زیر نظر خواهیم گرفت و اگر شرایط مهیا باشد، در تیم‌های ملی از آنها استفاده می‌کنیم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در امور بانوان درباره وضعیت تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، فریده شجاعی گفت: اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال طبق برنامه‌های کادر فنی برگزار می‌شود تا بازیکنان برای بازی‌های پیش روی خود آماده باشند. اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان که در حال حاضر در مرحله استعدادیابی و انتخابی است. اردوی ۱۹ سال نیز از اواسط دی‌ماه و اردوی فوتسال هم به زودی برگزار خواهد شد تا ملی‌پوشان با انجام تمرینات زیر نظر کادر فنی، آمادگی کامل را برای شرکت در رقابت‌های غرب آسیا و قهرمانی آسیا داشته باشند.

وی در ادامه درباره استفاده از بازیکنانی که خارج از کشور فوتبال بازی می‌کنند، گفت: در رده‌های زیر ۱۶،۱۹ و بزرگسالان نیاز داریم تا بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار داشته باشیم. سال گذشته با چند بازیکن که در سوئد حضور داشتند صحبت کردیم که بازیکنان تمایل داشتند برای تیم ملی ایران بازی کنند. در هر صورت باید راه چاره‌ای را برای حضور در مراحل بالاتر رقابت‌های قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی پیدا کنیم.

شجاعی متذکر شد: اگر شرایط به گونه‌ای شود که بتوان از بازیکنان لژیونر نیز استفاده کرد، این کار را خواهیم کرد. ما قصد داریم فوتبال بانوان نیز مانند فوتسال رشد چشمگیری داشته باشد. بر همین اساس برنامه‌های خود را به گونه‌ای طراحی خواهیم کرد و بازیکنان مختلفی را که در لیگ‌های خارج از کشور بازی می‌کنند، زیر نظر خواهیم گرفت و اگر شرایط مهیا باشد، در تیم‌های ملی از آنها استفاده می‌کنیم. اکنون وقت آن است که تیم‌های ملی فوتبال در رده های مختلف در مسیر رشد قرار بگیرند. خوشبختانه حمایت‌های فدراسیون از تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال باعثشده تا عملکرد خوبی نسبت به گذشته داشته باشیم و ما نیز قصد داریم به بهترین شرایط ممکن از لحاظ نتیجه در تیم‌های ملی برسیم.

وی در پایان درخصوص نشست خود با شهریان - معاون وزارت ورزش در امور بانوان گفت: عصر روز گذشته نشست مشترکی را با معاونت ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده و درباره شرایط تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال بانوان به بحثو گفت‌وگو پرداختیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز