خبرگزاری کار ایران

با اعلام کمیته انضباطی؛

علی کریمی احضار شد؛ محرومیت یک جلسه‌ای پیام صادقیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۹

بر اساس شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی جلسه ای روز دوشنبه ۲۳ دی‌ در کمیته انضباطی با حضور کریمی و نماینده باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از آخرین احکام و دعوت نامه هایش خبر داد.

به گزارش ایلنا، آرا و دعوت نامه های صادر شده به شرح زیر است:

جریمه نقدی برای ملوان بندرانزلی

بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و راه آهن سورینت تماشاگران منتسب به باشگاه ملوان انزلی در دیدار ۲۲ آذر ماه این تیم مقابل راه آهن سورینت در انزلی مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس کمیته انضباطی با تذکر به این باشگاه، ۲۰ میلیون ریال این تیم را جریمه می کند. رای صادره قطعی است. همچنین رای کمیته انضباطی در خصوص مطالبه وجه مسعود پورمحمد از باشگاه ملوان انزلی اعلام شد و این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۷ میلیون تومان در حق مسعود پورمحمد محکوم شده است. رای صادره ظرف مهلت قانونی قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است. همچنین در دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در انزلی، تماشاگران منتسب به تیم ملوان انزلی مرتکب تخلفاتی شدند که کمیته انضباطی به این باشگاه تذکر دوباره داده و به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است که حکم این باشگاه در دیدار مقابل پرسپولیس قابلیت تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف دارد. البته تخلفات تماشاگران تیم ملوان مسبوق به سابقه بوده و ضمن تذکر برای بار سوم اعلام می شود که چنانچه تخلفات مذکور در دیدار یا دیدارهای بعدی تکرار شود، موضوع کسر امتیاز و برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر در دستور کار کمیته انضباطی قرار خواهد گرفت.

پیام صادقیان یک جلسه محروم شد

در بازی تیم های ملوان انزلی و پرسپولیس در انزلی، پیام صادقیان به علت برخورد شدید با بازیکن تیم مقابل، یک جلسه از همراهی تیمش(با توجه به عذرخواهی وی در برنامه ۹۰) و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

محرومیت یک جلسه مربی داماش

بر اساس گزارش ناظربازی و ناظر داوری دیدار تیم های داماش گیلان و فولادخوزستان در ۲۹ آذرماه ۹۲ در رشت، علی نظرمحمودی مربی تیم داماش با اعتراض به قضاوت داور، رفتار غیر مسئولانه و خروج از محوطه فنی، مرتکب تخلفاتی شد که کمیته انضباطی وی را یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می کند. رای صادره قطعی است. همچنین تماشاگران منتسب به داماش تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس کمیته انضباطی با تذکر به این باشگاه، داماش گیلان را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

علی کریمی به کمیته انضباطی دعوت شد

بر اساس شکایت باشگاه پرسپولیس از علی کریمی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز، جلسه ای روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه در کمیته انضباطی با حضور کریمی و نماینده باشگاه پرسپولیس تشکیل می‌شود. عدم حضور طرفین مانع از رسیدگی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز