خبرگزاری کار ایران

اتمام حجت مدیران پارسه با سرمربی تیم؛

شیشه عمر امامی‌فر در دستان کاظمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۶

علیرضا امامی‌فر جایگاه چندان محکمی در پارسه تهران ندارد و با توجه به اولتیماتوم و اتمام حجت مدیران پارسه با این مربی جوان به نظر می‌رسد شیشه عمر او در پارسه در دستان فرهاد کاظمی است

باشگاه پارسه تهران در این فصل هزینه زیادی برای موفقیت در لیگ یک و صعود به لیگ برتر کرده اما به نظر می رسد علی رضا امامی فر مدیران این باشگاه تهرانی را نا امید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پارسه تهران در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشت و مدیران این باشگاه امیدوار به صعود به لیگ برتر شدند چراکه تیم آنها جزو مدعیان گروه ب بود. تمام امید مدیران باشگاه پارسه به نیم فصل دوم بود تا با کسب نتایج خوب بتوانند موفقیت نیم فصل اول را ادامه بدهند و در نهایت به لیگ برتر صعود کنند اما اولین بازی نیم فصل اول، معادلات آنها را به هم ریخت.

اولین بازی پارسه در نیم فصل اول مقابل یزد لوله و در تهران بود. مدیران باشگاه پارسه پس از چند سال تیمداری، حالا با شرایط فوتبال بیشتر آشنا شده‌اند و ارزش و اهمیت امتیازات در نیم فصل دوم را بهتر می‌دانند به خصوص امتیازات خانگی که تحت هیچ شرایطی نباید امتیازات داخل خانه را از دست بدهد اما گویا علیرضا امامی‌فر که هنوز اول راه مریبگری‌اش است، چندان توجهی به این مسائل ندارد و به راحتی ۲ امتیاز بازی خانگی با یزد لوله را از دست داد تا موجبات عصبانیت مدیران باشگاه پارسه را فراهم کند.

پارسه با پیروزی مقابل یزد لوله می‌توانست در جمع مدعیان باقی بماند اما حالا در رتبه سوم جدول قرار دارد و مشکل بزرگ این تیم بازی بعدی اش مقابل پیکان است. تیم فرهاد کاظمی در اوج آمادگی به سرمی برد و هفته گذشته هم توانست خارج از خانه پیروز شود و اگر بتواند پارسه را شکست دهد، می‌تواند به جمع تیم‌های بالای جدول برسد. مطمئناً فرهاد کاظمی که مربی با تجربه و کار بلدی است، به راحتی چنین فرصتی را از دست نمی‌دهد و تمام دانش و تجربه‌اش را به کار خواهد بست تا ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب کند و خودش را به جمع مدعیان برساند.

آنطور که شنیده‌ایم علیرضا امامی‌فر جایگاه چندان محکمی در پارسه تهران ندارد و با توجه به اولتیماتوم و اتمام حجت مدیران پارسه با این مربی جوان به نظر می‌رسد شیشه عمر او در پارسه در دستان فرهاد کاظمی است چراکه اگر امامی‌فر مقابل پیکان هر نتیجه‌ای جز پیروزی بگیرد، باید منتظر اتفاقات زیادی باشد و حتی حکم برکناری‌اش را از مدیران باشگاه دریافت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز