خبرگزاری کار ایران

۴بازی بیرون از خانه پدیده را یادشان رفته؟!

طهماسبی: هیچ عزمی برای برخورد با باشگاه‌های بدهکار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۸

حس می‌کنم، هیچ عزمی برای برخورد با باشگاه‌های بدهکار نیست. همیشه می‌گویند کسر امتیاز اما همیشه با آنها مدارا می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: منتقدان به بازی‌های متمادی خانگی ما فراموش نکنند که ۴ بازی به خاطر تعویق مسابقات بیرون از خانه به میدان رفته‌ایم.

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: این اتفاق عجیبی نیست که برخی ترش کرده‌اند. شاید آقایانی که امروز انتقاد می‌کنند چرا پدیده این تعداد بازی پشت سر هم داخل خانه انجام می‌دهد، فراموش کرده‌اند ما به خاطر لغو شدن برخی دیدارهای خانگی مجبور شدیم به همین تعداد بازی بیرون از خانه انجام دهیم.

کاپیتان پدیده ادامه داد: اکنون نوبت این رسیده تا پدیده خودی نشان دهد و بگوید اگر در میانه جدول بوده به این خاطر بوده که بیشتر بیرون از خانه به میدان رفته است.

وی که بعد از رفتن بادامکی بازوبند تیمش را می‌بندد با بیان اینکه نیمکت‌نشینی دو بازی اخیرش را مربوط به مصدومیت می‌داند نه جذب یونس شاکری، تاکید کرد: پس از رفتن بادامکی، شکوری و مهرآزما به اصرار بچه‌ها این بازوبند را بستم و حس می‌کنم مسئولیتم زیادتر شد، اما در مورد نیمکت نشینی شما می‌توانید از مربیان بپرسید به علت فشار بالای بازی‌ها مصدوم شده‌ام.

مهاجم سرزن پدیده از یونس شاکری به عنوان یک رقیب برای بالا رفتن انگیزه‌اش نام برده و یادآور شد: یونس بازیکن بسیار بااخلاق و باغیرتی است. از وقتی او آمده در عین رفاقت، رقابت میان ما بالا رفته که به نفع تیم است.

طهماسبی در پایان از پرداخت نشدن طلب‌هایش از باشگاه‌های آلومینیوم و صبای‌قم گلایه کرد و گفت: دو سال است برای بدهی های آلومینیوم رای گرفته‌ام و قرار بود اگر تا نیم فصل پول ما را ندهند کسر امتیاز شوند. صبا هم می‌گویند بیایید توافق کنیم اما حس می‌کنم، هیچ عزمی برای برخورد با باشگاه‌های بدهکار نیست. همیشه می‌گویند کسر امتیاز اما همیشه با آنها مدارا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز