خبرگزاری کار ایران

الآن وقت تغییرات در تیم ملی امید نیست؛

نامجو مطلق: وینگادا گزینه خوبی نیست / آزموده را آزمودن خطاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۴

باید براساس یک کار کارشناسی یک مربی خوب بیاوریم نه اینکه براساس روابط و ارتباطات مربی تیم ملی انتخاب شوند و دوباره در راه رسیدن به المپیک ناکام بمانیم.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وینگادا در فوتبال ما بوده و نتیجه نگرفته پس آزموده را آزمودن خطاست.

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: آقای وینگادا که برای تیم ملی امید ایران مطرح شده، سابقه کار در ایران را دارد، اما نتیجه لازم را نتوانست در ایران بگیرد و در این شرایط آزموده را آزمودن خطاست. در چنین شرایطی که تیم امید دارد کارش را انجام می‌دهد یا باید زودتر این تصمیم را می‌گرفتند یا بگذارند که تیم ملی کارش را انجام دهد چون تمرکز تیم به هم می‌ریزد، ضمن اینکه وینگادا آزمایش خودش را در فوتبال ما پس داده است. در حال حاضر هم وینگادا گزینه مناسبی نیست و هم زمان مناسبی برای اعمال تغییرات در تیم ملی امید نیست.

وی افزود: علیرضا منصوریان رفیق من است و نمی‌خواهم راجع به یکسری مسائل صحبت کنم. منصوریان الآن دو سال است زحمت این تیم را می‌کشد اما کارنامه یک مربی را براساس نتیجه نمی‌سنجند. تیم ملی امید ما برنامه‌ریزی خاصی نداشته و بازی خاصی انجام نداده که بخواهیم در مورد عملکرد منصوریان در این مدت قضاوت کنیم، اما اگر منصوریان بد بود، چرا او را سرمربی تیم ملی امید گذاشتند و اگر خوب بود، چرا می‌خواهند او را عوض کنند؟ آن موقع که به خاطر اشتباه یکسری تیم ملی امید ما از المپیک حذف شد باید تصمیم درستی می‌گرفتند. اصلا من مانده‌ام تصمیمات فدراسیون فوتبال ما بر چه اساسی گرفته می‌شود؟!

نامجو مطلق تاکید کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی امید ما در حال حاضر در لیگ برتر فیکس بازی می‌کنند، امسال مجموعه بسیار خوبی داریم و باید تصمیم درستی از جانب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک گرفته شود که از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم تا دوباره حسرت نخوریم. بازیکنانی در تیم ملی امید داریم که مثل صادقیان ستاره تیم‌شان هستند و مثل مسلمان تأثیرگذار کار می‌کنند و باید با یک تصمیم درست از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم.

وی متذکر شد: اگر قرار است برای تیم ملی امید مربی بیاوریم، باید بر اساس یک کار کارشناسی یک مربی خوب بیاوریم نه اینکه براساس روابط و ارتباطات مربی تیم ملی انتخاب شوند و دوباره در راه رسیدن به المپیک ناکام بمانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز