خبرگزاری کار ایران

وینگادا از شانس بیشتری برخوردار است؛

ذوالفقارنسب: تیم امید بیشتر نیاز به متولی دارد تا مربی!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۴

قبل از هر چیزی باید متولی این تیم تعیین شود که حتماً باید وزارت ورزش یا هر نهاد دیگری که بالاتر از فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک است دخالت کند تا تکلیف این تیم مشخص شود.

اول باید مسئول اصلی تیم ملی امید مشخص شود.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قبل از هر چیزی باید مسول تیم ملی امید ایران مشخص شود.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد تیم ملی امید ایران قبل از اینکه این تیم نیاز به یک مربی داشته باشد؛ نیاز به یک تصمیم‌گیری جدی دارد تا مسوول این تیم مشخص شود. ما حدود ۴۰ سال است که به المپیک صعود نکرده‌ایم و مشکل عمده این بوده که مسوول مستقیم تیم ملی امید ما مشخص نبوده است.

وی افزود: در یک دوره بنده در تیم ملی امید دستیار حسن حبیبی بودم و از نزدیک شاهد بودم چرا المپیک نرفتیم. در این سال‌ها همواره مربیان ایرانی و خارجی در تیم ملی امید ما ناکام بوده‌اند که عمده‌ترین دلیل ناکامی ما عدم هماهنگی بازی‌های دوستانه بوده‌ و هر دوره با افسوس دیده‌ایم تیم‌هایی مثل عراق، امارات و بحرین که تیم‌های ضعیفی هم بوده‌اند به عنوان نماینده آسیا در المپیک شرکت کرده‌اند.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: الان بحثحضور وینگادا در تیم ملی امید ایران مطرح شده، وینگادا مدت‌هاست که با فدراسیون فوتبال ما و کادر فنی تیم ملی ایران در ارتباط است و سابقه بین‌المللی دارد و در این مقطع سنی در پرتغال و جاهای دیگر کار کرده و کارنامه دارد، اما قبل از هر چیزی باید متولی این تیم تعیین شود که حتماً باید وزارت ورزش یا هر نهاد دیگری که بالاتر از فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک است دخالت کند تا تکلیف این تیم مشخص شود. بر اساس تجربه‌ای که دارم؛ اعتقادم این است چنانچه هر کدام از این آنها یعنی فدراسیون فوتبال یا کمیته ملی المپیک به طور مستقل این مسوولیت را بر عهده بگیرید تیم ملی المپیک ما به المپیک صعود خواهد کرد.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: وینگادا با توجه به حمایتی که از جانب کادر فنی تیم ملی می‌شود؛ می‌توند از هر مربی دیگری شانس بیشتری برای هدایت و موفقیت در تیم ملی امید داشته باشد، مگر اینکه عزمی وجود داشته باشد که حتماً رهبری تیم المپیک توسط کادر ایرانی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز